یزد- مدیر احتماعی اداره کل تعاون استان گفت: از ابتدای سال جاری طرحی با عنوان کاربست مطالعه شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید (کاج) در دستور کار قرار گرفته که استان یزد به عنوان محور منطقه جنوبشرق کشور، شامل استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد در آن فعالیت می کنند.

طرح کاج در جنوب شرق کشور با محوریت استان یزد اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین سالاری با بیان این خبر اظهار داشت: پرداختن به موضوع اعتیاد و پیشگیری از آن در جامعه کار و تولید از وطایف مدیریت احتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است . 

وی افزود: از  ابتدای سال جاری طرحی با عنوان کاربست مطالعه شیوع شناسی اعتیاد در جامعه  کار و تولید "کاج" در دستور کار قرار گرفته که استان یزد به عنوان محور منطقه جنوبشرق کشور، شامل استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد در آن فعالیت میکنند.

سالاری تصریح کرد: در طرح کاج، کارگاه های تولیدی با ظرفیت ۵۰ تا ۴۹۹ نفر کارگر، مشمول این طرح خواهند بود که مسئولین خانه‌های بهداشت این کارگاه‌ها با عنوان "بهبان"در دوره‌های آموزشی متعدد آموزش می‌بینند و به عنوان رابط، کارگران و دیگر افراد شاغل در واحدهای صنعتی را رصد کرده و در راستای اگاهی بخشی و پیشگیری از آثار سوء مواد مخدر مساعدت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.