نام هافبک ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر در فهرست این تیم برای نیم‌فصل دوم لیگ ستارگان این کشور قرار نگرفت.

خروج نام جباری از فهرست الاهلی؛ منتظری ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، هافبک ایرانی الاهلی در فهرست این تیم برای نیمفصل دوم لیگ ستارگان قطر قرار نگرفت و جای خود را به مدافع بحرینی داد اما منتظری تا پایان فصل الاهلی را همراهی خواهد کرد.

براساس اعلام روزنامه الرای، باشگاه الاهلی قرارداد سیدمحمد عدنان،‌ مدافع بحرینی خود را تا پایان فصل تمدید و او را جایگزین مجتبی جباری کرد.

عدنان بعد از آسیب‌دیدگی‌ پژمان منتظری به الاهلی پیوست و قرار بود که بعد از نیم‌فصل این تیم قطری را ترک کند اما عملکرد خوب او باعث شد تا قراردادش تا پایان فصل تمدید شود. یوسف آدم، سرمربی الاهلی تصمیم گرفت که نام جباری را از فهرست الاهلی خط بزند، چرا که این بازیکن ایرانی با آسیب‌دیدگی مواجه شده و تا چند هفته‌ای نمی‌تواند به میدان برود.

اما نام پژمان منتظری، دیگر بازیکن ایرانی الاهلی در فهرست این تیم باقی ماند و پیوستن او به استقلال منتفی شد، چرا که منتظری تا پایان فصل با الاهلی قرارداد دارد و نمی‌تواند در نیم فصل آبی پوشان پایتخت را همراهی کند.

جباری هم تا پایان فصل با الاهلی قرارداد دارد و به احتمال خیلی زیاد این باشگاه قطری دیگر قرارداد او را تمدید نخواهد کرد و او چاره‌ای جز بازگشت به فوتبال ایران نخواهد داشت. هافبک سابق استقلال در این چند فصل حضورش در الاهلی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما  در فصل جاری آسیب دیدگی اجازه نداد که خوب ظاهر شود و همین باعث شده تا الاهلی نتواند خوب نتیجه‌ گیرد و از جباری هم انتقاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.