سرمربی چلسی از شکست برابر تاتنهام ناراحت است و تیمش را مستحق شکست در این دیدار نمی‌داند.

واکنش کونته بعد از قطع شدن نوار پیروزی‌های چلسی

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میرر، نوار پیروزی‌های پیاپی چلسی بعد از ۱۳ بازی قطع شد و تاتنهام توانست آبی‌پوشان لندنی را با درخشش دله آلی از پیش رو بردارد.

تاتنهام در حساس‌ترین و آخرین بازی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با دو گل چلسی صدرنشین را از پیش‌رو برداشت تا رقابت و هیجان را به لیگ جزیره برگرداند.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی این گونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: این گونه شکست خوردن آن هم بعد از ۱۳ پیروزی پیاپی تاسف‌بار است و باید بگویم که بسیار ناراحت هستم اما این فوتبال است و همان گونه که احتمال پیروزی وجود دارد شکست هم جزئی از آن است.

او ادامه‌ داد: قبل از بازی پیش‌بینی شکست را هم می‌کردیم. قبل از این که گل بخوریم عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. در زمان‌های بسیار بدی گل دریافت کردیم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم  ولی  دروازه‌ ما باز شد. تاتنهام تیم بسیار خوبی است و آن‌ها توانایی رقابت در لیگ جزیره برای کسب عنوان قهرمانی را دارند. برابر تیم بسیار خوب و قوی تن به شکست دادیم.

کونته در پایان سخنانش ‌اضافه کرد: درست است که تن به شکست داده‌ایم ولی نباید ناامید شویم. باید هر چه سریع‌تر این شکست را فراموش کنیم و به روند پیروزی بر گردیم. نباید اجازه دهیم که این شکست در ما تاثیر بگذارد و روحیه‌مان را خراب کند. ما هنوز در صدر جدول رده‌بندی جای داریم و فاصله زیادی با دیگر مدعیان داریم. شکست برابر تاتنهام با شکست برابر آرسنال تفاوت زیادی داشت. امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و شایسته شکست نیستیم، اما  در دیدار برابر آرسنال حرفی برای گفتن نداشتیم و مستحق شکست بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.