نماینده مردم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی گفت: گلوگاه چابکسر به عنوان ورودی شرقی گیلان که در پیشانی استان قرار دارد، نیازمند توجه ویژه دولت است.

هوشمند سازی گلوگاه چابکسر نیازمند توجه ویژه دولت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، اسدالله عباسی درجلسه شورای اداری شهرستان رودسر که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: گلوگاه چابکسر به عنوان ورودی شرقی گیلان که در پیشانی استان قرار دارد، نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: هوشمند سازی این گلوگاه نیازمند توجه ویژه دولت بوده و با توجه به پتاسیل های خوبی که در زمینه سرمایه گذاری در این منطقه وجود دارد، انتظار آن می رود که به شکل آبرومندانه ای ساماندهی شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات مردم شهرستان رودسر در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: عدم بهره مندی مناطق روستایی از پوشش سراسری اینترنت یکی از مشکلات منطقه است.

عباسی بر تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح شهر هوشمند در رودسر نیز اشاره و تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم این طرح در شهرستان رودسر به صورت پایلوت اجرا می شود.

وی همچنین دو مشکل شهرستان املش را سوئیچ مرکزی شهرستان و عدم دسترسی مناطق ییلاقی به زیر ساخت های ارتباطی دانست و گفت: ۴۰۰ تلفن خانگی در شهر املش به روش PCM هستند که با تغییر سوئیچ مرتفع می شود و همچنین با راه اندازی سیستمBTS  در ۴۰ روستا با چهار هزار نفر جمعیت در مناطق ییلاقی، این مناطق دارای آنتن دهی تلفن همراه می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.