زاهدان- امام جمعه موقت زاهدان گفت: شهر حلب همانند خرمشهر خدا آزاد کرد و بعد از عنایت پروردگار دو عامل دیگر از جمله تلاش عموم مردم و نیروهای مقاومت منجر به آزادسازی این شهر از دست دشمنان شد.

مقاومت عامل پیروزی حلب/کشف حجاب توئطه استکبار بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره با حملات تروریستی اخیر در ترکیه، خاطرنشان کرد: ترکیه از آن دسته از کشورهایی بود که در برابر داعش سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته بود و تروریست‌ها را به دودسته خوب و بد تقسیم کرده بود اما امروز که نوک پیکان حملات داعش ترکیه را نشانه گرفته است این مردم بی‌گناه و مسلمان ترکیه هستند که در این بین فدای سیاست‌ها و عملکرد اشتباه دولت‌مردان این کشور می‌شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز کشف حجاب اجباری توسط رضا خان بیان کرد: این نقشه بزرگ‌ترین توطئه استعمارگونه رضاشاه برای نابودی اسلام بود.

وی ادامه داد: زنان مسلمان ایران با قدرتی الهی در آن سال‌ها سیاه که رضاشاه ملعون با قلدری قصد لکه‌دار کردن عفاف و حجاب اسلامی را داشت، عفت پیشه کرده و با سرسختی مقاومت کرده تا در نهایت این توطئه استکبار را با شکست روبه‌رو کردند.با اشاره به اینکه

امام جمعه موقت زاهدان همچنین با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در بحث برجام گفت: مردم منتظر پاسخ کوبنده مسؤولان به این بدعهدی‌ها هستند.

حمیدی همچنین با اشاره به حوادث چند روز گذشته مبنی بر به وجود آمدن برخی اختلافات در بین مسؤولین ارشد کشور اظهار کرد: باز هم معاندین و دشمنان نظام با ورود به این اختلافات درون‌سازمانی سعی در خدشه‌دار کردن آبروی نظام داشتند.

وی بیان کرد: مردم انقلابی و مسؤولان کشور در اصل نظام هیچ‌گونه اختلافی نداشته و با همه قدرت از اصول نظام و کیان انقلاب دفاع کرده و از سیاست‌های مدون و شناخته شده استکبارستیزی و مقابله با دشمنان حمایت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.