گیلان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان پالایش مددجویان از طریق توانمندسازی آنها را راهبرد این نهاد ذکر کرد و گفت: در رویکرد جدید این نهاد زمین‌های بلا استفاده که در مالکیت کمیته امداد است به نیازمندان واگذار می‌شود.

زمین‌های بلا استفاده تحت مالکیت کمیته امداد به نیازمندان واگذار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا محمدی محرومیت‌زدایی و استمرار تحقق عدالت اجتماعی را از اهداف کمیته امداد دانست و اظهار کرد: توانمندسازی در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی رویکرد کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ هزار خانوار گیلانی زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: ۹۶۰ خانوار از این مددجویان سالمند بوده و از خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی برخوردار هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان مشارکت مردم هر محل و منطقه در رفع مشکلات نیازمندان همان محل و منطقه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و شناسایی به‌موقع نیازهای محرومان را مهم دانست.

وی از فعالیت ۱۸ مرکز نیکوکاری در گیلان خبر داد و تصریح کرد: اکنون یک‌هزار و ۹۱۹ نفر از خیران، حامیان و امدادیاران عضو مراکز نیکوکاری هستند.

محمدی بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و حمایتی برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌های نیازمند و کمک به توانمندسازی این خانواده‌ها از طریق ایجاد شغل را از اقدام‌های مهم کمیته امداد برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.