پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که از زمان حضورش روی نیمکت اتحاد، اشتباهاتی داشته ولی قصد تغییر ایجاد کردن در فوتبال انگلیس را ندارد.

اعتراف گواردیولا مورد توجه انگلیسی ها/ بعضی وقت ها تاکتیک هایم اشتباه بود

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به خاطر سیستم‌های جدید که در تیم‌هایش استفاده می‌کند بارها مورد انتقاد قرار گرفته و حال خود او نیز اعتراف کرد که بعضی از این سیستم ها اشتباه بوده است.

او گفت: گاهی یک ایده ای دارم، قرار دادن ۳ دفاع و یا یک بازیکن به این شکل. گاهی این سیستم ها جواب نمی‌دهد و وقتی اینطور می‌شود مقصر مربی است و هیچگاه بازیکنان را مقصر نمی‌دانم. زیرا وقتی آنها را در تمرین می‌بینم، اینکه چقدر سختی کشیدند و چه عملکردی مقابل برنلی پس از ۶۵ ۷۰ دقیقه داشتند و دو روز بعد در آنفیلد حاضر شدند، تقصیر را در آنها نمی‌بینم.

وی افزود: باید به خودتان نگاه کنید و ببینید که چه کاری می‌توانید انجام دهید که آنها راحت تر بازی کنند، نه اینکه همیشه هجومی بازی کنند و اینطور چیزها. این شغل من است. باید به آنها کمک کنم. بیشتر مواقع که خوب نیستیم، مسئولیت با من است. وقتی که ایده های من خوب نبوده، به این خاطر است که هنوز در حال شناخت بازیکنان هستم و اینکه بهترین پست برای آنها کجاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.