قزوین- استاندار قزوین گفت: بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی تغییر رویه دهند.

عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید رضایت بخش نیست

به گزارش قدس آنلاین، فریدون همتی شامگاه شنبه در بیست و هشتمین نشست کارگروه ستاد تسهیلات رونق تولید و در جمع مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل از عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات رونق تولید ابراز نارضایتی کرد و گفت: عملکرد برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید مطلوب و رضایت بخش نیست و باید به سرعت نسبت به تغییر این وضعیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بانک ها کمک به رونق اقتصادی را امری فراتر از وظایف اداری خود بدانند، ادامه داد: زمان محدود است و بانک های استان باید در اعطای تسهیلات رونق تولید بشتابند.

استاندار قزوین به ضرورت نظارت جدی و مستمر بر واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و افزود: تسهیلات اعطایی باید در محل های مشخص شده هزینه شوند تا رونق تولید و اشتغال را به همراه داشته باشند.

وی همچنین از فرمانداران این استان خواست تا از واحدهای تولیدی شهرستان خود که تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند، بازدید کنند و از نزدیک بر روند کار این واحدها و هزینه کرد تسهیلات نظارت کنند.

همتی از مدیران بانک های عامل استان هم درخواست کرد تا پرونده ۱۷۹ واحد تولیدی باقی مانده متقاضی دریافت تسهیلات بانکی را که در مرحله عقد قرارداد هستند، ظرف هفته آینده تعیین تکلیف کنند.

وی افزود: در زمینه اعطای تسهیلات هرکدام از  بانک ها عملکرد مطلوبی داشته باشند در پایان سال از طرف استانداری قزوین تشویق خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.