رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان تهران از واگذاری ۴۹ واحد مسکونی به محرومان خبر داد و اعلام کرد این پروژه ساماندهی و ساخت واحدهای مسکونی روستای شهید جعفری (قلعه سیمون) با هدف محرومیت زدایی ساخته و تحویل نیازمندان و محرومان منطقه شد.

۴۹ واحد مسکونی به محرومان واگذار شد

به گزارش «قدس آنلاین»،  سرهنگ پاسدار عبدالله اصغری روز دوشنبه در حاشیه این مراسم که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: پس از انجام عملیات شناسایی منطقه و اولویت بندی های لازم در سال گذشته، عملیات ساماندهی و ساخت ۴۹ واحد مسکونی از مردادماه امسال در این روستا آغاز شد.  
سرهنگ پاسدار عبدالله اصغری اظهارداشت: این تعداد واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در قالب ۱۷ بلوک دو طبقه و پنج بلوک سه طبقه ساخته شده است.  
وی با بیان این که ساکنان این منطقه که از محرومان و سیل زدگان سال ۷۱ استان گلستان هستند که در آن زمان مجبور به ترک خانه و کاشانه خود و سکونت در این منطقه شدند، تصریح کرد: در این پروژه آب رسانی، زیرسازی و آسفالت این روستا نیز به طول دو کیلومتر برای ارتباط با روستاهای مجاور و نیز جدول گذاری و فضای سبز انجام شده است.  
اصغری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز ۲ این پروژه نیز شامل مسجد، پایگاه بسیج، خانه عالم، مدرسه هشت کلاسه و غیره نیز از امروز آغاز خواهد شد.  
وی با بیان این که این تعداد واحد مسکونی به ۴۹ خانوار شامل ۲۰۰ نفر واگذار می شود، افزود: برای ساخت این پروژه که با همکاری سپاه استان تهران، سازمان بسیج سازندگی، بیناد برکت وابسته به ستاد اجرایی امام (ره)، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام (ره)، بنیاد نیکوکاری برین، خیرین، فرمانداری، شهرداری و بخشداری اسلامشهر اجرا شده مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.  

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.