مشهد- جدول اجرای نمایش های جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی در مشهد در دو بخش مسابقه نمایشنامه خوانی و نمایش های صحنه ای اعلام شد.

جدول اجرای نمایش های جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، ‌ سومین دوره جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی در ذیل سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز همزمان با رویداد فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ با اجرای ۱۷ نمایش در مشهد در دو بخش مسابقه نمایشنامه خوانی و نمایش های صحنه ای برگزار می شود.

روز شنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۱۱ سالن عروسکی نمایش «روال عادی» به کارگردانی حمید درودی و ساعت ۱۵ نیز نمایش «کرگدن در کویر» به کارگردانی جلال بلوکی به روی صحنه می رود.

همچنین تماشاخانه اشراق در ساعت های ۱۶ و ۱۸ میزبان نمایش «اکسیژن» به کارگردانی مهدی ضیاء چمنی و سالن اصلی تئاتر شهر در ساعت های ۱۸ و ۲۰ میزبان نمایش «بیستون می تازد» به کارگردانی امین رضایی اردانی است.

یکشنبه ۲۶ دی ماه در ساعت ۱۱ نمایش «سوپ بوقلمون» به کارگردانی مریم رستگار و ساعت ۱۵ «شرق دور شرق نزدیک» به کارگردانی مبین عطاری در سالن عروسکی به روی صحنه می روند.

ساعت ۱۶ و ۱۸ نیز علاقه مندان نمایش «اکسیژن» را در تماشاخانه اشراق و نمایش «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» به کارگردانی رضا حسینی در تماشاخانه بهار به نظاره می نشینند.

همچنین در این روز نمایش «بیستون می تازد» ساعت ۱۸ و ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

دوشنبه ۲۷ دی ماه نیز سالن عروسکی میزبان نمایش «بلیط فروخته شده پس گرفته نمی شود» به کارگردانی مصطفی شمقدری در ساعت ۱۱ و «جایی برای کهنه سربازها نیست» به کارگردانی پیام کاویان خواهد بود.

تماشاخانه اشراق در ساعت های ۱۶ و ۱۸ و تماشاخانه اشراق نیز در ساعت ۱۶ به ترتیب میزبان نمایش های «پنهان خانه پنج در» به کارگردانی احسان جانمی و «بازگشت در چهارشنبه آخر سال» به کارگردانی رضا حسینی است. سالن اصلی تئاتر شهر نیز نمایش «یتیمخانه فونیکس» به کارگردانی محمدحسن نیازی را به نمایش می گذارد.

سه شنبه ۲۸ دی ماه دو نمایش «خانه عروسک ایبسن» به کارگردانی نوید اسدیان و «شاپرک خانم» به کارگردانی مارال عبداللهی به ترتیب ساعت های ۱۱ و ۱۵ در سالن عروسکی میزبان علاقه مندان عرصه تئاتر می شوند.

و تماشاخانه اشراق و تماشاخانه بهار در ساعت های ۱۶ و ۱۸ به ترتیب میزبان دو نمایش «رسوب» به کارگردانی مسعود عقلی و «دوبارگی» به کارگردانی سیامک افسایی است. ساعت ۱۸ نیز نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب از تهران به روی صحنه می رود.

در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه و آخرین روز اکران نمایش های سومین دوره جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی نمایش های «رسوب» به کارگردانی مسعود عقلی و «تمام من همه عدو» به کارگردانی مرتضی شاه کرم به ترتیب در تماشاخانه های اشراق و بهار ساعت ۱۶ و ۱۸ پذیرای علاقه مندان هنر تئاتر هستند.

اختتامیه سومین دوره جشنواره تئاتر فجر خراسان رضوی در روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۸ در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز می شود.

همچنین کارگاه آموزشی بازیگری (بدن دیوانه) با حضور یاسر خاسب کارگردان و هنرمند تهرانی در روز سه شنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مجموعه تئاتر شهر مشهد برگزار می شود.

تماشاخانه اشراق در حوزه هنری خراسان رضوی واقع در هاشمیه ۲۰ و ۲۲، سالن عروسکی، تماشاخانه بهار و سالن اصلی تئاتر شهر در مجموعه تئاتر شهر واقع در پارک ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) قرار دارند.

علاقه مندان می توانند بلیت اینترنتی نمایش های تماشاخانه بهار و سالن اصلی را از آدرس mashhad-gisheh.ir و بلیت اینترنتی تماشاخانه اشراق را نیز از آدرس eshragh.org دریافت کنند.

گفتنی است؛ مهدی ضیاء چمنی، امین رضایی اردانی، رضا حسینی، محمدحسن نیازی و مسعود عقلی کارگردانان مشهدی حاضر در سومین دوره جشنواره تئاتر خراسان رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.