پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که بعید است تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی، بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

گواردیولا خرید بازیکن در زمستان را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، گابریل ژسوس، ستاره برزیلی، که در تابستان گذشته انتقالش از پالمیراس به سیتی قطعی شده بود، در این ماه به این تیم اضافه شد اما آبی های شهر منچستر خرید دیگری نداشتند.

شایعاتی در مورد انتقال هولگر باداشتوبر به سیتی شنیده می شد اما این مدافع آلمانی راهی شالکه شد و گفته می شد که گواردیولا نگران وضعیت خط دفاعی تیمش است که با ادامه غیبت ونسان کمپانی، دچار کمبود است. اما این مربی اسپانیایی تاکید کرد قصد به خدمت گرفتن بازیکن دیگری را در این زمستان ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من از بازیکنانی که دارم، راضی هستم. اگر اتفاقی بیفتد یا مصدومیتی پیش بیاید، این شرایط می تواند تغییر کند اما امیدوارم اینطور نشود. من با رضایت اینجا کار می کند و از کسانی هم که با آنها کار می کنم، راضی ام."

سیتی در لیگ برتر مقابل اورتون قرار خواهد گرفت و گواردیولا تردیدی ندارد که هم تیمی سابقش، رونالد کومان، می تواند در گودیسون پارک موفق شود. 

وی عنوان کد: وقتی بازی در بارسا را شروع کردم، بارها گفتم و بارها هم تکرار می کنم که چقدر توصیه های او برایم مهم بود؛ به ویژه در داخل زمین. دیدن بازی او و شخصیت فوق العاده ای که او در بازی نشان می داد، آموزنده بود. او خیلی خوب بازی را درک می کند. وقتی او در پستش در خط دفاعی بازی می کرد، می خواست همه چیز را ببیند و کنترل کند. می توانستید تصور کنید که او مربی می شود.

گواردیولا همچنین گفت: وقتی در مونیخ بودم، بارها با هم صحبت کردیم و اکنون با هم در انگلیس هستیم. در زمان پیروزی، به هم تبریک می گوییم. از اینکه دوست او هستم، خوشحالم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.