سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از بازی برابر سوانزی شرکت کرد و یک خبر بد برای هواداران تیمش داشت.

ونگر: آینده اوزیل به من بستگی ندارد/ شاید کاسورلا را ۱۰ هفته‌ دیگر نداشته باشیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی تلگراف، آرسنال در هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر باید در زمین سوانزی برابر این تیم به میدان برود.

آرسن ونگر در نشست خبری خود درباره صحبت‌های اخیر مسوت اوزیل که عنوان کرده بود که اگر ونگر آرسنال را ترک کند او هم این کار را انجام می‌دهد، گفت‌:  آینده اوزیل به من بستگی ندارد. هر تصمیمی که اوزیل درباره آینده خود خواهد گرفت با نظر سران باشگاه و شخص او بستگی دارد. من به خوبی او را می‌شناسم،  ولی این قانع کننده نیست که از الان درباره بازیکنی صحبت کنیم که می‌خواهد قرارداد را تمدید کند یا حتی فکر جدایی به سرش بزند. تمام تمرکز اوزیل اکنون به بازی‌های آرسنال بستگی دارد و به این فکر می‌کند که بتواند تیم را جلو ببرد.

به نقل از ایسنا، ونگر در ادامه گفت‌: کاسورلا شرایط خوبی برای بازی کردن ندارد و فاصله زیادی تا آمادگی کامل دارد. من اخیرا جلسه‌ای با تیم پزشکی داشتم و آن‌ها به من گفتند که ممکن است ۱۰ هفته‌ کاسورلا از ترکیب تیم دور باشد، به همین خاطر بر روی او حسابی نمی‌کنیم. در این مدت بازیکنانی هم‌چون ژاکا و رمزی را داریم که می‌توانند جای او را پر کنند.

آرسنال که در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است، در حالی برابر سوانزی به میدان خواهد رفت که هر نتیجه‌ غیر از برد شانس قهرمانی توپچی‌های لندن را تا حد زیادی از بین خواهد برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.