مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است روند حرکتی و نتیجه گیری پرسپولیس به گونه ای است که این تیم می تواند عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم را به خود اختصاص دهد.

پرسپولیس با این روند قهرمان لیگ برتر است/ غیبت دو بازیکن خبر خوبی نیست

قدس آنلاین - گروه ورزشی: محمد پنچعلی پیشکسوت با سابقه تیم ملی و پرسپولیس در گفتگویی که با قدس آنلاین داشت در مورد بازی اخیر پرسپولیس در برابر سایپا که منجر به صدرنشینی مجدد قرمزهای پایتخت شد و دیگر مسائلی که در این باشگاه رخ داده است، صحبت کرد که ماحصل این گفتگو را می توانید در زیر بخوانید:

- در مورد صدرشینی دوباره پرسپولیس برای ما صحبت می کنید؟
به نظر من پرسپولیس توانست نتیجه خوبی را در برابر سایپا کسب کند. مهم این بود که پرسوپلیس موفق شد پس از پایان تعطیلات با برد کار خود را استارت بزند. البته با توجه به شرایط موجود، یک مقدار تیم از  آمادگی همیشگی دور بود اما به هرحال با توجه به شرایط خاص و تعطیلات این مساله طبیعی بود و من امیدوارم که در بازی های بعد این مشکل از بین برود.

- عملکرد کلی تیم چگونه بود؟
به هر حال بازی اول در این شرایط سخت است اما تیم نشان داد که می توان به آینده این تیم امیدوار بود. پرسپولیس در این بازی شرایط خاصی داشت به خصوص پس از این که گل برتری را زد و یک بازیکن اخراجی داد. در این وضعیت برانکو به خوبی برنامه تیم را برای حفظ برتری اش تغییر داد و نتیجه لازم را گرفت. در این بازی به ویژه پس از 10 نفره شدن دوندگی و تلاش بقیه برای جبران کمبود بازیکن بیشتر شد و تیم توانست از برتری اش تا سوت پایان بازی محافظت کند.

- دو بازیکن جدید پرسپولیس در این بازی اولین تجربه حضور در ترکیب پرسپولیس را پشت سر گذاشتند. شرایط این خریدهای جدید چگونه بود؟
سروش رفیعی که بیشتر از سامان نریمان جهان فرصت بازی داشت. در مجموع دو بازیکن جدید نشان دادند می توانند مهره های خوب و کارآمدی برای پرسپولیس باشند . برای اولین تجربه در ترکیب پرسپولیس هر دو به خصوص سورش رفیعی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. به هرحال این دو بازیکن، بازیکنان تازه وارد هستند که رفته رفته می توانند با هماهنگی بیشتر با تیم به شرایط بهتری هم برسند.

- برای بازی بعد پرسپولیس دو دفاع اصلی خود را در اختیار ندارد. ارزیابی شما از این مساله چیست؟
خط دفاع پرسپولیس در این فصل روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و امیدوارم که این روند کماکان ادامه پیدا کند. به هر حال خلا این دو ( رامین رضاییان و محسن ربیع خواه ) خبر خوبی برای تیم نیست اما نفرات دیگر این توان را دارند تا با تلاش بیشتر اجازه ندهند آمار خوبی را که ساختار دفاعی پرسپولیس در این بازی ها به ثبت رسانده است از دست برود.

- به نظر شما در نهایت این پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟
اگر لیگ دوباره بی جهت تعطیل نشود و بازی ها به تعویق نیفتد، شک نکنید که این پرسپولیس با این روند کاری و حرکتی می تواند قهرمان شود. این را فقط من نمی گویم. همه کارشناسان این نظر را دارند که این تیم پتاسیل و توان لازم برای کسب عنوان قهرمانی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.