اهواز -فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با بیان انهدام ۷۴ باند بزرگ قاچاق و فروش مواد مخدر در استان طی سال جاری، گفت:هیچ گونه کمک و اعتبار ملی در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر به استان اختصاص نیافته است.

خوزستان به چهارراه مواد مخدر تبدیل شده است/اعتبارات اندک پیشگیری را تحت الاشعاع قرار می دهد

به گزارش قدس آنلاین،سردار عبدالله نظرپور شامگاه دوشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان با بیان اینکه خوزستان در سال گذشته رتبه سوم کشور را در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر کسب کرده است، افزود: طی ۱۰ ماهه امسال چهار تن مواد مخدر کشف شده که بیشتر از نوع تریاک، حشیش، هروئین بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۷۴ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در خوزستان منهدم شده است اضافه کرد: در این مدت، هفت هزار و ۳۱ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر و هفت هزار و ۴۴۱ فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

نظرپور با انتقاد از نبود همکاری بین بخشی در حوزه مقابله با مواد مخدر در خوزستان گفت: بی توجهی به حوزه مقابله با مواد مخدر باعث می شود که اقدامات در زمینه پیشگیری و درمان نیز بی نتیجه بماند.

وی اظهار کرد: ورود مواد مخدر از استان های فارس، هرمزگان و کرمان، خوزستان را به چهارراه مواد مخدر تبدیل کرده است و کنترل این وضعیت نیازمند امکانات ویژه است.

وی طولانی شدن روند رسیدگی قضایی به پرونده ها را نیز از دیگر مشکلات این حوزه دانست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.