جمعی از مقام های رسمی، شخصیت‌های فرهنگی و اقتصادی اسلوونی، سفیران و دیپلمات‌های کشورهای خارجی و نیز دانشجویان و ایرانیان مقیم اسلوونی با حضور در سفارت کشورمان در لوبلیانا و امضای دفتر یادبود به قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.

ادای احترام به قرابانیان ساختمان پلاسکو در اسلوونی

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از مقامات اسلوونی از جمله 'زوران یانکوویچ' شهردار لوبلیانا پایتخت اسلوونی، 'گریگور کوزووینس' رئیس اداره سیاسی دوجانبه و 'آندری کرال' مسئول میز ایران در وزارت امور خارجه اسلوونی و همچنین سفیران و دیپلمات‌های خارجی مقیم لوبلیانا از جمله آلبانی، گرجستان، هند، ترکیه، اردن، ایرلند، ژاپن، آلمان، لهستان، ایتالیا، مجارستان، یونان و مونته نگرو با حضور در سفارت کشورمان در لوبلیانا پایتخت اسلوونی ضمن امضای دفتر یادبود از این حادثه تلخ اظهار تاسف کردند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی به مناسبت حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران روز شنبه دوم بهمن ماه اقدام به نیمه افراشته کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران و گشایش دفتر یادبود در روز سه شنبه پنجم بهمن کرد.
برخی سفارتخانه‌ها در لوبلیانا نیز با ارسال یادداشت رسمی و همچنین جمعی از مسئولان نهادهای اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های اسلوونیایی در ایمیل‌های جداگانه شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو را تسلیت گفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.