شیراز- فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه براساس افکارسنجی مرکز مطالعات کشوری اعتماد مردم به نیروی انتظامی ۵ درصد افزایش یافته است گفت: امروزه رسیدگی به جرائم خشن اولویت نخست نیروی انتظامی است.

میزان جرم در کشور ۵ درصد کاهش داشته است/ رسیدگی به جرائم خشن اولویت نخست نیروی انتظامی

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع انتظامی شهید بیات در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: تلاش نیروهای پلیس و ماموران انتظامی سبب شده در ۱۰ ماه امسال ۵ درصد تخلفات و تصادفات جاده‎ای در کشور کاهش یابد. 

وی با بیان اینکه براساس افکارسنجی مرکز مطالعات کشوری اعتماد مردم به نیروی انتظامی ۵ درصد افزایش یافته است گفت: براساس تحقیقات مراکز کشوری اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته و از بین ۲۰ دستگاه کشوری در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد دلایل حادثه پلاسکو افزود: با توجه به اینکه تمامی اطلاعات کارشناسان نشان می‎دهد تخریب تمامی طبقات این ساختمان بر اثر آتش‎سوزی اولیه صورت گرفته به همین منظور تا زمانی که تمامی آوارها برداشته نشود نمی‎توانیم نظر دقیق و کارشناسی اعلام کنیم.

فرمانده  ناجا به اقدامات انجام شده در استان فارس اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه رسیدگی به جرائم خشن اولویت نخست نیروی انتظامی است و استان فارس توانسته در بحث برخورد با جرائم خشن با کاهش ۱۲ درصدی وقوع جرم روبه‌رو شود.

سردار اشتری کشفیات مواد مخدر در استان  فارس را قابل اهمیت دانست و افزود: بر اساس گزارش‎ها استان فارس در این زمینه توانسته در ۱۰ ماه امسال ۳۰ تن انواع مواد مخدر را کشف و ۱۲ هزار نفر عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کند.

وی به موضوع دیگر مبارزه با کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: از آنجایی که مبارزه با کالای قاچاق اولویت‎های دیگر ناجا است، ماموران انتظامی استان فارس توانسته‎اند در ۱۰ ماه امسال کشف کالای قاچاق را  ۳۴ درصد رشد دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.