شهرکرد- امام جمعه شهرکرد با تاکید بر تبعیت ولی فقیه در کشور گفت: لازمه اعتبار و ماندگاری انقلاب تبعیت از ولی فقیه در عمل ماست و شناخت عمیق امام راحل و شهدا در تداوم انقلاب ضروری می باشد.

دستاوردهای انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر باید معرفی و به گوش اقشار مردم برسد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام بعد از ظهر  چهارشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: در برنامه های دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی و به گوش اقشار مردم جامعه برسد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: این گزارشات که توسط مدیران کمیته های دهه فجر استان ذکر شد قسمت مختصری از برنامه های دهه مبارک فجر به حساب می آیند.

وی تصریح کرد: بایسته هایی برای تداوم انقلاب باید در جامعه عنوان و عمل شود و این بایسته ها اعم از مثبت و منفی باید در جامعه پیاده شود.

وی به ضرورت ایستادگی در انقلاب اشاره کرد و گفت: تلاش ها باید در جهتی باشد که از عظمت انقلاب کاسته و جایگاه انقلاب متزلزل نشود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر تبعیت ولی فقیه در کشور گفت: لازمه اعتبار و ماندگاری انقلاب تبعیت از ولی فقیه در عمل ماست و شناخت عمیق امام راحل و شهدا در تداوم انقلاب ضروری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: ما باید یک باور عمیق از انقلاب و این که انقلاب یک فرهنگ است و حکومت نیست داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با تقویت باور ایمانی می توان جلوی فتنه دشمن را گرفت و اگر ایمان جامعه سست شود دشمن به مقاصد شومش می رسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به فتنه ۸۸ در انتخابات افزود: در ۳۸ سال بعد از انقلاب با سنگ اندازی ها و فتنه های دشمنان اسلام مواجه بودیم اما با تدبیر رهبری و بصیرت توانستیم این فتنه ها را پشت سر بگذاریم.

وی انقلابی ماندن را یکی از دیگر بایسته های انقلاب برشمرد و گفت: باید از جناح های مختلف دوری کنیم و گرفتارشان نشویم و بر شاخصه ها و ارزش های انقلاب پافشاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: یاد، راه و نام شهدا زنده نگه داشته شود و مکتب و اهداف شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: از خطرات مهم انقلاب نگاه به بیرون، نگاه به استکبار و نگاه به قدرت های بیرونی است و اگر از برجام با نگرانی یاد کنیم باعث امیدبخشی به دشمنان می شود پس باید نگاهمان به ولایت فقیه باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب تصریح کرد: باید در دهه فجر با برگزاری نمایشگاه هایی در عرصه های مختلف سیاسی، عمرانی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی برپا شوند تا محصولات و دستاوردها به مردم معرفی شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: در دهه فجر ضایعات اجتماعی، فرهنگی،  اخلاقی و ایمانی قبل انقلاب به مردم یادآوری شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات استان چهارمحال و بختیاری واقعه ۱۹ بهمن یعنی بیعت جمعی از مردم استان با امام راحل است و باید برنامه های این روز پررنگ تر و مستند سازی و ملی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.