خرم آباد – وزیر نیرو گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی و عملیاتی سد معشوره در سال های گذشته، بزودی عملیات تکمیلی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احداث سد بختیاری ۶۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

به گزارش قدس آنلاین، حمید چیت چیان عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح مجتمع آبرسانی«کهمان» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت های گسترده ای در سطح کشور در دو حوزه آب و برق صورت گرفته و در حال انجام است که استان لرستان نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی بیان داشت: از جمله فعالیت های صورت گرفته در لرستان توسط وزارت نیرو اجرای پروژه های سد سازی و شبکه های آبیاری و زهکشی در سطح استان است.

وزیر نیرو به اجرایی شدن ۳ سد در لرستان در طول فعالیت این دولت اشاره کرد و گفت: سد رودبار این استان نیز آبگیری شده و سال آینده نیروگاه آن بهره برداری می شود.

چیت چیان اعتبار مورد نیاز برای اجرای سد بختیاری لرستان را ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد دانست و افزود: این سد در حال حاضر دارای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی در خصوص آخرین تصمیمات گرفته شده برای اجرای سد معشوره کوهدشت گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی و عملیاتی شدن آن در سال های گذشته، بزودی عملیات تکمیلی سد معشوره در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.