مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری دومین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه در دانشگاه تهران برگزار شد.

بین‌المللی‌سازی یکی از سه سیاست اصلی دانشگاه تهران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در این مراسم که روز چهارشنبه، 6 بهمن ماه با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به برگزاری موفق دومین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به عنوان یک اجلاس بین‌المللی دانشگاهی مهم گفت: حضور 20 رییس دانشگاه از یک کشور در کشور دیگر تجربه بسیار موفقی بود و در دنیا این تجارب کم اتفاق می‌افتد.

رییس دانشگاه تهران ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این اجلاس گفت: در واقع جلسه امروز که به‌صورت نمادین برگزار شده است، بهانه‌ای برای نشان‌دادن رضایت از شیوه برگزاری اجلاس، از منظر شرکت‌کنندگان و ذی‌نفعان این برنامه یعنی روسای دانشگاه‌های روسیه است.

دکتر نیلی افزود: امسال دو برنامه بزرگ و مهم دیگر در کنار برنامه‌های دانشگاه تهران داشتیم آیین ورودی نودانشجویان از تاریخی‌ترین برنامه‌های داخلی دانشگاه بود که در مراسمی رسمی، با شکوه و منظم برگزار شد. و هم‌چنین مراسم ۱۶ آذر که با حضور رییس جمهور برگزار شد و به اذعان همگان، موفق‌ترین برنامه ۱۶ آذر پس از انقلاب شد و این سه مراسم پشت سر هم، نشان از قوت و توان دانشگاه تهران داشت.

دکتر نیلی احمدآبادی، با اشاره به اینکه نکته مهم در فعالیت‌ها، علاوه بر خوب انجام‌شدن، مداومت آن است، تاکید کرد: فرق سازمان‌هایی که برای طولانی‌مدت برند برترمی‌مانند، این است که نام آن‌ها در یک تاریخ طولانی، همیشه یادآور کیفیت بالا است و دانشگاه تهران نیز همواره چنین بوده است.

رییس دانشگاه تهران در پایان تصریح کرد: همیشه در نظر بگیریم که این آغاز راه ماست و باید بتوانیم جزو یکصد دانشگاه برتر باشیم؛ یعنی از لحاظ علمی، پژوهشی و مدیریتی و همه شاخص‌ها، دانشگاه باید جزو یکصد دانشگاه برتر باشد و نباید دانشگاهیان فراموش کنند که بین‌المللی‌سازی، یکی از سه سیاست اصلی دانشگاه تهران است.

در پایان مراسم، از همکاران دست‌اندرکار در برگزاری دومین اجلاس دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.