ساری- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از رشد ۲ و نیم درصدی ترافیک در جاده های استان خبر داد و گفت: در دی ماه سالجاری بیش از ۳۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان به ثبت رسید که از این لحاظ مازندران در رتبه سوم پر ترددترین استان های کشور قرار گرفت.

مازندران سومین استان پر تردد کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد آفرین محمدزاده افزود: در دی ماه گذشته به طور میانگین در هر ساعت حدود ۵۴ هزار وسیله نقلیه در استان تردد کردند.

وی بیان داشت: محورهای ساری- قائم شهر ، آمل - بابل، بابل – قائم شهر ، بابل- بابلسر و ساری- نکا پرتردد ترین محورهای استان بوده و ساعت اوج ترافیک در محورهای استان نیز بین ساعات ۱۶ الی ۱۸ می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران توضیح داد: با بررسی و تحلیل آمار دریافتی از تعداد ۱۰۰ دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای اصلی و شریانی استان مشخص شد، ۴ درصد از ترددها با سرعت غیر مجاز انجام شده و همچنین تعداد بالایی سبقت غیر مجاز نیز ثبت گردید .

محمدزاده سرعت بالای وسایل نقلیه، عدم کنترل راننده و همچنین انحراف به چپ را از دلایل اصلی تصادفات و تلفات جاده ای اعلام و بر رعایت مقررات و رانندگی با سرعت مطمئنه تاکید کرد.

وی تصریح نمود: در همین راستا اداره مدیریت راههای این اداره کل در حال توسعه و نصب سامانه های هوشمند ثبت تخلفات تردد در محورهای استان با هدف کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان و افزایش ایمنی تردد در محورهای استان مازندران می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.