تبریز- آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی به علت بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس شنبه ۹ بهمن در شیفت قبل از ظهر را تعطیل اعلام کرد.

برخی از مدارس آذربایجان شرقی تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی به علت بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس شنبه ۹ بهمن را در شیفت قبل از ظهر تعطیل اعلام کرد. 

در شهرستان چاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی و استثنایی شهری و روستایی تعطیل شده و بقیه مدارس مقاطع مختلف شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بخش کاغذکنان میانه، مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل اعلام شد.

در شهرستان کلیبر مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستائی تعطیل و مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و متوسطه دوره اول در مناطق شهری تعطیل  اعلام شد.

در شهرستان اهر هم مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستائی تعطیل و مدارس استثنایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری تعطیل اعلام شد.

در شهرستان ورزقان هم مدارس کلیه مقاطع مناطق شهری و روستایی تعطیل شدند.

در شهرستان هریس نیز مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی تعطیل اعلام شد.

در شهرستان جلفا، مدارس کلیه مقاطع مناطق  روستایی و مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری تعطیل اعلام شد.

در بخش ترکمان چای، مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستایی تعطیل شدند. 

در شهرستان هوراند هم مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق روستائی تعطیل شده و مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری تعطیل و مدارس  مقاطع متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع بکار خواهد کرد.

در شهرستان مرند هم مدارس استثنائی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستائی تعطیل شدند.

در شهرستان خدا آفرین، مدارس استثانی و مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی و متوسطه دوره اول در مناطق شهری و روستائی تعطیل  اعلام شد.

در مدارس عشایر نیز کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.