بردسکن- مسئول ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بردسکن از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری و ورزشی در بردسکن برگزار می شود

حجت الاسلام اسماعیل مروجی نسب در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تبریک سی و هشتمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امام با تمام توان از همه ظرفیت ها استفاده کرد و ستون های انقلاب را مستحکم بنا نمود و در نتیجه ۱۰ سال برقلب ها حکومت کرد و بعد از ارتحال خود سکانداری انقلاب امام را شاگرد و مرید و مراد امام مقام معظم رهبری با تکلیف کردن مجلس خبرگان رهبری برعهده گرفت و انقلاب با همان صلابت و تفکر و اندیشه امام به جلو می رود.

وی افزود: امروز در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای امام راحل و شهدای عزیز خالی است ولی روح آنها نظاره گر است که انقلاب اسلامی با همان اندیشه امام چه تحولی در منطقه و کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بوجود آورده است.

مسئول ستاد دهه مبارک فجر بردسکن بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت است که تفکر امام و منویات مقام معظم رهبری و خدمات دولت برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان تبیین شود تا روحیه امید و ایستادگی در آنها تقویت و تحت تاثیر شبکه های مجازی و رسانه های بیگانه واقع نشوند.

حجت الاسلام مروجی نسب عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر امسال ۸۸ پروژه عمرانی و خدماتی آماده بهره برداری و کلنگ زنی است که از این تعداد ۵۰ پروژه در مناطق روستایی و ۳۳ پروژه در مناطق شهری  است و تعداد ۵ پروژه نیز  عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 وی با بیان اینکه  بیشترین پروژه ها در مناطق روستایی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد گفت: این امر بیانگر توجه دولت تدبیر و امید نسبت به رسیدگی و حل مشکلات مناطق روستایی است چرا که روستاییان به عنوان اقشار مولد و تاثیر گذار جامعه هستند و حل مشکلات آنها سبب ایجاد انگیزه برای ماندن در روستاها و رونق گرفتن تولیدات آنها می شود.  

مروجی نسب شاخص ترین  برنامه های این دهه را دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه، رژه موتوری، گلباران تمثال حضرت امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه ها، حضور مسئولان در جمع مردم، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، حضور امت حزب الله در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه آخرین روزهای دهه مبارک فجر مصادف با  ایام فاطمیه اول است گفت: تعدادی از برنامه های جشن و سرور در این ایام از جمله نورافشانی در شب ۲۲ بهمن برگزار نمی شود.  

وی از مردم نیز خواست حرمت این ایام را پاس بدارند.

 وی با بیان اینکه پس از خروج شاه در ۲۶ دی  ۱۳۵۷ و جانشینی بختیار، حضرت امام (ره) دست از مبارزه و روشنگری خود برنداشت و ضربه های مهلکی بر کابینه غیر قانونی بختیار وارد کرد به سه مورداز آن ضربه ها اشاره کرد و گفت: اینکه امام به تمام کارکنانی که احتساب کرده بودند فرمود وزاری غیر قانونی بختیار را به وزارت خانه ها راه ندهید که این حکم امام به شدت بختیار را  مستاصل و تضعیف کرد  و دوم اینکه امام با وجود تمامی مخالفت ها و اقداماتی که بختیار برای جلوگیری از ورود امام انجام داده بود بلاخره امام بعداز ۱۵ سال دوری از وطن در روز ۱۲ بهمن ۵۷ در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه به ایران اسلامی باز گشت و در نتیجه نقشه های بختیار نقش برآب شد و سوم  سخنرانی حضرت امام بعداز ورود در بهشت زهرا بود که  در فرازی از صحبت هایش فرمود: من دولت تعیین می کنم، من توی دهن این دولت می زنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.