اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی

به گزارش «قدس آنلاین»،  اختتامیه هفدهمین مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای کشور، امروز (شنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدال آوران این مسابقات در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در هفدهمین مسابقات مهارت که ورودی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی نیز محسوب می شود؛ ۴۶۲۴۴ مهارت‌آموز، ثبت نام کردند که تعداد ۴۹۲ نفر از آن‌ها به مرحله کشوری راه یافتند

گفتنی است؛ تعداد شرکت کنندگان در مسابقات امسال  نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است؛ در این مسابقات در مجموع  ۱۳۳ نفر موفق به دریافت مدال شدند که ۴۵ نفر از آن‌ها (۲ زن و ۴۳ مرد) مدال طلا، ۳۵ نفر(۴ زن و ۳۱ مرد) مدال نقره و ۳۷ نفر(۵ زن و ۳۲ مرد) مدال نقره دریافت کردند.

همچنین لازم به ذکر است؛ مدال آوران کشوری مسابقات مهارت، برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت سال ۲۰۱۷ که در ابوظبی برگزار می شود، سه مرحله اردو جهت آمادگی سپری می کنند.  

در اردوی مرحله اول که از ۱۱ دی ماه تا ۱۹ اسفند ماه سال ۹۵ است، در این مرحله، ۵۰ درصد افراد به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

اردوی مرحله دوم نیز در تاریخ ۱۹ فروردین ماه تا ۳۰ اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود که نفرات برگزیده، مجوز شرکت در اردوی تخصصی که در تاریخ ۲۰ خرداد تا ۱۶ مهر سال ۹۶ برگزار می شود را دریافت می کنند.

گفتنی است؛ مسابقات مهارت سال ۲۰۱۷ ابوظبی در ۲۹ رشته از جمله کابینت‌سازی، طراحی فضای سبز، جواهرسازی، صافکاری خودرو، مهندسی الکترونیک، جوشکاری، فرز CNC و غیره برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.