مشهد- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تنها راه پیروزی ما در برابر دشمنان انسجام، اتحاد، وحدت کلمه و پیروزی از ولایت فقیه است و با این دشمن نمی تواند ذره ای آسیب به نظام اسلامی ما وارد کند.

تنها راه پیروزی در برابر دشمنان وحدت و پیروی از ولایت فقیه است

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار حبیب الله سیاری صبح شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای نیروی دریایی در مشهد اظهار کرد: دشمن ما استعمار، خودخواهی، زورگویی و دیگر موارد ظالمانه را دارد، اما قطعاً باحضور جوانان غیرتمند ایرانی به جایی نمی‌رسد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر ضرورت توجه به بصیرت در جامعه بیان کرد: دشمن پس از شکست در عرصه جنگ سخت، جنگ نرم و نیمه سخت اقتصادی را به راه انداخت اما حرکت مردم بصیر ایران در مسیر ولایت فقیه سبب ناکامی دشمن در هر سه این جبهه ها شد و باعث شد تا مردم بار دیگر با اقتدار مدافع دستاوردهای نظام و انقلاب باشند.

وی افزود: امروز باید نقش شهدا، خانواده‌های آن‌ها و مردم به‌خوبی به نسل فعلی که در آن دوران نبودند، بیان شود و بیش از نیمی از شهدای والامقام را جوانان تشکیل می‌دهند و جوانان امروز که اغلب فرزندان جوانان دیروز هستند، ادامه‌دهنده راه پدران‌شان در راه دفاع از حرمین شریفین هستند.

امیر دریادار سیاری اظهار داشت: تکریم و احترام شهدای والامقام، ایثارگران فداکار و خانواده‌های معزز آن‌ها وظیفه همه ماست و امیدواریم که ادامه‌دهنده خوبی برای راه پربرکت‌شان باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: دشمنان پس از انقلاب ترفندهای زیادی از جمله جنگ تحمیلی را برای نابودی انقلاب داشتند، اما در ابعاد و زمان‌های مختلف پشت سر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایستادیم و به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: پیروزی‌های به‌دست آمده پس از انقلاب به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران بوده و اگر این رشادت‌ها نمی‌بود، دشمن بر ما غلبه می کرد و بسیاری از مناطق اشغال شده با این حضور غیرتمندانه و غیرقابل انکار آزاد شد.

امیر دریادار سیاری بیان کرد: همه کشورهای شرق و غرب حامی رژیم عراق بودند و ایران به تنهایی بر آن‌ها غلبه کرد بدون آن‌که ذره‌ای از خاک و منافعمان گرفته شود و عامل این موفقیت خون شهدا، رشادت ایثارگران، صبوری خانواده‌های آن‌ها و همراهی مردم بوده است.

در پایان این مراسم از ماکت ناوشکن جماران و گنجینه عرفان شهدا در میدان ۷ آذر مشهد واقع در بزرگراه میثاق توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.