منابع امنیتی عراق اعلام کردند که پایتخت عراق و شهر فلوجه از توابع استان الانبار در ۵۰ کیلومتری غرب بغداد قبل از ظهر امروز (شنبه) شاهد وقوع دو انفجار تروریستی بودند که بر اثر آن تعدادی از شهروند عراقی کشته یا زخمی شدند.

دو انفجار تروریستی در بغداد و فلوجه تعدادی کشته و زخمی برجا گذاشت

به گزارش "قدس آنلاین"، یک مقام مسوول در اداره پلیس بغداد به سایت خبری 'السومریه نیوز' گفت: بر اثر انفجار یک بمب در حاشیه خیابانی در نزدیکی بازاری در منطقه مسکونی 'الشعب' در شمال بغداد، سه غیرنظامی مجروح شدند.
مقام مزبور که خواست نامش فاش نشود، افزود: نیروهای نظامی، محل انفجار را به محاصره خود درآوردند و افراد مجروح را جهت معالجه به بیمارستانی انتقال دادند.
پایتخت عراق هر از چندی شاهد حملات و انفجارهای تروریستی پراکنده علیه غیرنظامیان و نظامیان است که معمولا تلفات انسانی به بار می آورد.
از سوی دیگر ستاد فرماندهی پلیس استان الانبار اعلام کرد که صبح امروز (شنبه) بر اثر انفجاری در پست ایست و بازرسی 'الحلابسه' در ورودی غربی شهر فلوجه دو نظامی عراقی کشته و دو نظامی دیگر زخمی شدند.
براساس این گزارش، این انفجار توسط یک فرد انتحاری و خودروی بمب گذاری شده صورت گرفت و دو فرد مقتول به پزشک قانونی و دو نظامی مجروح نیز جهت معالجه به بیمارستان الرمادی مرکز استان الانبار انتقال یافتند.
شهر فلوجه بعد از آزادی از دست گروه تروریستی داعش، در طول ماه های گذشته برای چندمین بار است که شاهد حملات و انفجارهای تروریستی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.