شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری در سرکوب طاغوت و فراری‌دادن محمد علی شاه تلاش زیادی کرده است.

مردم چهارمحال و بختیاری در سرکوب طاغوت تلاش زیادی کرده اند

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر شنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها، با بیان اینکه مفاخر زیادی در تاریخ چهارمحال و بختیاری وجود دارد گفت: نظام جمهوری اسلامی کمک‌های زیادی به چهارمحال و بختیاری کرده و اکنون لازم است در جهت جذب سرمایه‌گذاران به این استان تلاش شود.

وی عملکرد صدا و سیما در انعکاس اخبار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: صدا و سیما هم ضعف‌ها و هم نقاط قوت را به تصویر می‌کشد که این نکته جای تقدیر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به دلیل وحدت و هماهنگی مسئولین و مردم از همدلی مناسبی برخوردار بوده که موجب شده است در راه توسعه همه جانبه استان تلاش شود و استان از محرومیت‌های زیادی نجات یابد.

سلیمانی با اشاره به رشادت‌های سردار اسعد بختیاری در کنار روحانیون اصفهان و مردم مجاهد استان، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در سرکوب محمد علی شاه و فراری‌دادن طاغوت تلاش زیادی کرده است.

وی با اشاره به نقش پررنگ علیمردان خان و بی‌بی مریم در مبارزه با طاغوت تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۹ بهمن ۵۷ نیز جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری با امام راحل بیعت کردند.

سلیمانی بیان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری اشخاصی مانند آیت‌الله دهکردی، عمان سامانی، پژمان بختیاری و دهقان سامانی در تاریخ این استان وجود دارند و صدا و سیما می تواند با معرفی این افراد به مردم در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، فرهنگ استان را زنده نگه دارند.

وی خاطرنشان کرد: مراسمات کاشت، داشت و برداشت محصولات، پایین بودن نرخ طلاق، آیین‌های عروسی و عزا آداب و رسوم خاص استان و کمک‌های قرض‌الحسنه مردم به یکدیگر در این مراسمات می‌توانند موضوع مناسبی برای تولید برنامه‌های صدا و سیما باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس تیپ حضرت قمر بنی هاشم(ع) در مبارزه با کفار و متجاوزین پیشگام بود و حداقل دو هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که می‌توان در این مورد برنامه‌های زیادی تولید کرد.

شایان ذکر است در پایان این جشنواره از خانواده های شهدای مدافع حرم و برترین های صدا و سیما و رادیوی استان تقدیر و تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.