۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 498072

اینجا می توانید خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست

قدس آنلاین:

مدیون پزشک ایرانی

قدس/ ایستگاه/ این روزها یک عکس از راهپیمایی ضدترامپ و قانون مهاجرت او، در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که نشان می دهد، یک پیرمرد سفیدپوست آمریکایی دستنوشته ای را در دست گرفته که روی آن نوشته شده: من جانم را مدیون یک پزشک ایرانی الاصل هستم.

18 تهدید

رویداد۲۴/ سردارجلالی -رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور- می گوید: در یک بررسی، 18 تهدید از گوشی هوشمند برشماری کردیم که 8 تهدید اجتماعی است و 10 تهدید فردی است. از اثر انگشت شما تا وقتی به دوربین گوشی نگاه کنید و عکس قرنیه چشم شما گرفته می شود و هیچ هویتی بدون قرنیه چشم و اثر انگشت شما قابل تغییر نیست، حتی اگر تغییر قیافه دهید.

درخواست از رهبر انقلاب

ایسنا/ قاضی پور- نماینده مجلس- از مقام معظم رهبری خواست با دستور به دولت -درپی حکم اخیر دولت آمریکا علیه اتباع ایرانی- شرایط را برای بازگشت ایرانیان مقیم آمریکا -به جز اعضای گروه‌های تروریستی و ملحد و خائن- فراهم کند.

 9 ایرانی

الف/ ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرده روزانه 9 ایرانی درپی سوءمصرف مواد مخدر می میرند.

تعصب علیه مسلمان ها

قدس/ ایستگاه/ استیفن والت- استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد- در واکنش به دستور ترامپ، توئیت کرده است: ممنوعیت صدور روادید، تعصب ضد مسلمانان است، نه امنیت.

یک رویا، نه بیش!

قدس/ ایستگاه/ فریدون آسرایی- خواننده پاپ ایرانی- در صفحه اش در شبکه مجازی و در واکنش به تحولات سیاسی نوشته است: آمریکا یک رویا بیش نیست، حقیقت چیز دیگری است. دوستان و هموطنان من! آمریکا آن طور که فکر می‌کنید، نیست.

دردسر ترامپ برای قهرمان المپیک

قدس/ ایستگاه/ محمد فرح- قهرمان دومیدانی المپیک- که متولد سومالی و تبعه بریتانیا است، با قانون جدید مهاجرت ترامپ، دیگر نمی‌تواند به خانه خودش در آمریکا بازگردد.

واکنش پاپا سندرز

قدس/ ایستگاه/ سناتور برنی سندرز- رقیب سوسیال دموکرات هیلاری کلینتون در انتخابات اخیر آمریکا- در شبکه اجتماعی می نویسد: حکم ضدمسلمانان ترامپ را دیوانه هایی صادر کردند که می خواهند آمریکا را نابود کنند. بقای عوام فریبانه با پرورش تنفر! اجازه نمی دهیم ما را به خاطر دین، کشور یا نسب مان از هم جدا کنند.

پیامدهای فرمان ترامپ

قدس/ ایستگاه/ در ادامه پیامدهای فرمان ترامپ علیه مهاجران، ۲ سالخورده ۸۳ و ۸۸ ساله و معلول ایرانی که گرین کارت نیز داشتند- به محض ورود به آمریکا- چند ساعت بازداشت شدند. ده ها وکیل مهاجرت نیز – داوطلبانه- در فرودگاه های آمریکا جمع شده اند تا مانع اخراج بازداشت شدگان شوند. همچنین پلیس آمریکا یک زن و مرد ایرانی را در فرودگاه جان.اف کندی بازداشت کرد.

یک کرسنت دیگر

قدس آنلاین/ بیژن عبدی- کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه- با هشدار نسبت به احتمال بروز یک "قرارداد کرسنت دیگر" می گوید: دولت متن قرارداد خرید هواپیما را منتشر کند.

جا مانده؟

خبرنگار/ نشریه تایم با اشاره به دستور مهاجرتی تازه ترامپ نوشته است: اصغر فرهادی- کارگردان ایرانی- از شرکت در مراسم اسکار جا ماند.
 

توصیه مقتدی

قدس/ ایستگاه/ مقتدا صدر-رهبر جریان صدر- در عراق، در صفحه توئیتر خود به ترامپ نوشت: پیش از اخراج مهاجران، اتباع آمریکایی را از عراق بِبَر!

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.