بجنورد- امام جمعه شهرستان بجنورد گفت: در حال حاضر مسئولین کشور نمک خورده این انقلاب هستند و باید قدر این سفره را با خدمت رسانی به مردم ، تکریم ارباب رجوع و توجه به رهنمودهای ولی امر بدانند.

مسئولین قدر انقلاب را باید با خدمت رسانی به مردم بدانند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی صبح دوشنبه در دیدار کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اظهار داشت: کسانی که از این سفره نمک می خورند و نمکدان می شکنند باید بدانند این ملت نمکدان شکنان را خوب می شناسند.

وی با بیان اینکه دید بصیرتی مردم افزایش یافته و به خوبی نسبت به مسائل آگاه هستند، افزود: مسئولین بازوان توانمند ولایت هستند و باید با خدمت خالصانه راه ولایت و شهادت را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه معمار و مهندس انقلاب اسلامی امام راحل بود، خاطرنشان کرد : امام راحل با مهندسی و معماری بزرگش گوهر انسانیت و اسلام ناب محمدی را به این ملت برگرداند تا جایی که هم اکنون کشورمان در مقابل استکبار و قدرت های جهانی حرفی برای گفتن دارد.

یعقوبی تصریح کرد : امام راحل با مهندسی و معماری بی نظیرش جهل را به علم، فقر را به رفاه، فساد را به صلاح تبدیل کرد و سبک زندگی ما رنگ دینی و اسلامی به خود گرفت.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید روزهایی خدایی را به یاد مردم بیندازند تا کسانی که درجریان انقلاب نبودند با مسیر و ارزشهای انقلاب آشنا شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : انقلاب اسلامی با ۳۸ سال عملکرد خود نشان داد که چگونه آرمانهای امام و رهبری ادامه دارد و اگر انقلاب اسلامی را در حوزه های عمرانی نسبت به قبل انقلاب مقایسه کنیم متوجه تحولات می شویم.

ایرانی اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی استان موظف شدند تا به مناسبت گرامیداشت دهه فجر عملکرد خود را طی سال جاری به مردم کزارش دهند تا مردم در جریان خدمت دولت باشند.

وی با اشاره به اینکه استقلال سیاسی با خون شهدا یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود : این دستاورد، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را برای کشور رقم زد و آزادی بیان را در تمام نقاط کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره انتخابات رئیس جمهوری در سال آینده گفت: امیدواریم در انتخابات پیشرو با وحدت کلمه و جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه انتخابی سالم با امنیت کامل برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز از برگزاری ۲۷۱ برنامه محوری در استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خبر داد و اظهار داشت : در شهرستان اسفراین ۲۰۸ برنامه ، مانه و سملقان ۱۶۱ برنامه ، بجنورد بیش از ۶ هزار برنامه ، جاجرم ۵۱ برنامه ، راز و جرگلان ۷۸ برنامه ، شیروان ۲۰۰ برنامه، فاروج ۱۲۰ برنامه و گرمه ۷۰ ویژه برنامه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.