اراک- فرماندار خمین گفت: به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن، روز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، منزل تاریخی امام خمینی(ره) در این شهرستان گلباران می شود.

منزل امام خمینی(ره)در خمین گلباران می شود

قدس آنلاین -سید مهدی ساداتی در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود: مسوولان استان مرکزی و خمین به همراه آحاد مردم در این مراسم شرکت می کنند.

وی به ویژه برنامه های دهه فجر این شهرستان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در کمیته های ۱۷ گانه پیگیری شده و آغاز برنامه های استان مرکزی برای این ایام از بیت تاریخی حضرت امام (ره) آغاز می شود.

وی افزود: ویژه برنامه های دهه فجر هر ساله به صورت خودجوش توسط مردم انجام شده است و مردم خمین در مناسبت های گوناگون نشان دادند همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

فرماندار خمین، نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین همزمان با ورود حضرت امام(ره) به ایران در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه را از جمله ویژه برنامه های ۱۲ بهمن در این شهرستان عنوان کرد.

سید مهدی ساداتی گفت: اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی مذهبی بهره برداری از شماری از پروژه های عمرانی و خدماتی دیدار با خانواده های معظم شهیدان و جشن بزرگ انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان خمین زادگاه امام خمینی(ره)  است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.