مشهد- رئیس پلیس مشهد از دستگیری سارقی خبر داد که در زمان مرخصی از زندان مرتکب ۲۵ فقره سرقت شد.

۲۵ فقره سرقت در ۵ روز مرخصی از زندان

قدس آنلاین- علی محمدزاده: سرهنگ محمد بوستانی گفت: در مدت یک هفته اخیر گزارشات متعددی ازوقوع سرقت‌های شبانه در بولوارهای امامت، جلال آل احمد و سیدرضی به مأموران کلانتری سجاد رسید که نشان دهنده فعالیت سارق یا سارقانی بود که به صورت سریالی مرتکب این سرقت‌ها می‌شدند.

وی افزود: بررسی‌های فنی سرقت‌ها هم بیانگر همین نکته بود که سرقت‌ها از ساعت ۲۴ تا ۵ بامداد و از خودروهای پارک شده شهروندان و به یک شیوه صورت گرفته است، برهمین اساس طرح ویژه کنترل نامحسوس محدوده‌های موردنظر افزایش یافت.

وی ادامه داد: سرانجام مأموران کلانتری سجاد موفق شدند ساعت ۱ نیمه شب دوشنبه(دیروز) سارقان را حین سرقت از یک خودرو شناسایی کنند که به محض اقدام برای دستگیری آن‌ها سارقان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند. اما خودرو پراید آنان در محل سرقت کشف شد و در ادامه تجسس‌های مأموران منجر به شناسایی هویت یکی از سارقان شد که ساعاتی بعد در اقدامی غافلگیرانه این فرد در مخفیگاهش دستگیر می‌شود.

بوستانی گفت: در ادامه همدست وی نیز دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته که مشخص شد سارقان سابقه‌دار هستند و در زندان با هم آشنا شده‌اند و یکی از آنان مدتی از زندان آزاد شده است و متهم اصلی در حال سپری کردن دوران محکومیت است، اما ۵ روز قبل از زندان مرخصی گرفته و در همین ۵ روز ۲۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو انجام داده‌اند و تمام سرقت‌ها از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح و از خودروهای مدل پایین صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.