قوچان- شهردار قوچان گفت: برای رفع لغزندگی معابر در ورودی و خروجی و سطح شهر در شب گذشته ۱۰۴ متر مکعب شن، ماسه و نمک استفاده شد.

۱۰۴مترمکعب شن پاشی درمعابرقوچان انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، شهردار قوچان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مهرماه امسال اکیپی با عنوان مدیریت بحران برای رسیدگی به امور و اتفاقات و حوادث احتمالی در شهرداری فعال‌شده است که به‌صورت کشیک شبانه و با مدیریت معاونین شهردار در دو منطقه شهر مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی بابیان این مطلب که از شب گذشته و طی بارش برف تمامی تجهیزات و امکانات و نیروهای انسانی شهرداری به‌صورت آماده‌باش درآمدند افزود: ۱۵دستگاه ماشین خدمات رسان، به همراه ۷۰ نیروی کاری در مدت ۱۵ ساعت فعالیت مداوم برف‌روبی را در سطح شهر قوچان انجام داده‌اند.

عباس کاظمی بابیان اینکه برای رفع لغزندگی معابر در ورودی و خروجی و سطح شهر در شب گذشته ۱۰۴ مترمکعب شن، ماسه و نمک استفاده شد افزود: استفاده از شن، ماسه و نمک مضرات و خراب کردن آسفالت را در پی دارد، ولی به علت نداشتن جایگزینی مناسب و باصرفه اقتصادی چاره‌ای جز استفاده از آن در سطح معابر وجود ندارد.

وی گفت: از مجموعه‌های علمی و دانشگاهی بالأخص دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان که دارای رشته مهندسی شیمی می‌باشد تقاضا داریم تا جهت شناسایی و جایگزینی باصرفه اقتصادی مناسب شهرداری را یاری کنند.

شهردار قوچان ادامه داد: جاده‌های ورودی و خروجی قوچان از پلیس‌راه قدیم تا میدان الغدیر نیز بر عهده شهرداری است که بیشترین زمان برف‌روبی را در شب گذشته به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد : نهضت آسفالت در قوچان از ابتدای سال ۹۵ آغازشده است و تاکنون در حدود ۱۱۹ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی در بلوار آقا نجفی، بلوار مدرس، شهرک امام رضا(ع)، انتهای خیابان مطهری و... با حدود ۱۷ هزار تن قیر انجام‌شده است.

عباس کاظمی با اشاره به معرفی سه پروژه شاخص شهرداری در برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان گفت : کلنگ زنی کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی بااعتبار ۱۵میلیارد ریال، احداث مجتمع تلاشگران بااعتبار ۶۰ میلیارد ریال و پارک ملت بااعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال درمجموع بااعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال ازجمله این پروژه‌هاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.