بجنورد -فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۱۶میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده خبر داد. 

خودروی پژو ۴۰۵ با بیش از ۱۶ میلیون خلافی در شیروان توقیف شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری و برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را جهت بررسی مدارک و سوابق رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی و استعلام سوابق مشخص شد این خودرو دارای ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده  است که برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بلافاصله توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف های این راننده سرعت و سبقت غیرمجاز بود، اظهار داشت: خودرو مذکور برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تاکید بر رعایت و احترام به قوانین و مقررات توسط رانندگان، بیان کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و خسارات جبران ناپذیر شده که از این رو پلیس ضمن برخورد با اینگونه رانندگان ایمنی را در تردد شهروندان افزایش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.