سرمربی لیورپول اظهار کرد تیمش حق هیچ اشتباهی ندارد و نباید مقابل چلسی صدرنشین امتیاز از دست بدهد.

یورگن کلوپ: اجازه نمی دهیم فاصله چلسی بیشتر شود/ حق اشتباه کردن نداریم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، لیورپول امشب (سه‌شنبه) باید در آنفیلد به مصاف چلسی صدرنشین برود. قرمزهای آنفیلد سال ۲۰۱۷ را بسیار ضعیف آغاز کردند. حذف از دو جام اتحادیه و حذفی و در ادامه شکست خانگی برابر سوانزی باعث شد بحران در لیورپول دیده شود. همین باعث شده تا آنها تمام انگیزه خودشان را برای شکست چلسی و فرار از بحران متمرکز کنند.

یورگن کلوپ پیش از بازی برابر چلسی گفت‌: اختلاف امتیازی که با چلسی داریم که شاید بتوان گفت‌ جبران آن بسیار سخت است. آنها شاید خیالشان راحت باشد که ما نمی‌توانیم به آنها برسیم ولی می‌خواهیم هر طور که شده برنده این بازی باشیم. نمی‌خواهیم فاصله با چلسی بیشتر شود. دوست داریم برای اینکه لیگ برتر جذاب‌تر هم شود، چلسی را ببریم. به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. فقط همین. نمی‌توانیم زمان را از دست بدهیم. حق هیچ‌گونه اشتباهی هم نداریم. نمی‌خواهم بگویم به چلسی در صدر جدول نمی‌رسیم ولی الان صحبت در صدر جدول بی‌فایده است. یک بازی حساس در انتظار ماست که باید آن را ببریم. این تمام انگیزه ما برای این مسابقه است. در واقع صدر جدول انگیزه ما نیست. همین که برنده مسابقه شویم و سه امتیاز را کسب کنیم، برای ما اهمیت دارد.

به نقل از ایسنا، سرمربی آلمانی لیورپول درباره راهکارش برای فرار از بحران نیز گفت‌: متاسفانه سه بازی ضعیف پی در پی داشتیم. تنها نکته مثبت این بود که این بازی‌ها تمام شد و دیگر برنمی‌گردند. حالا فقط به بازی با چلسی فکر می‌کنیم. به همین خاطر نیاز به همراهی هوادارانمان داریم. این باخت‌ها باعث نشد ایمانم را به بازیکنانم از دست بدهم. مشکلات را دیدم و می‌دانم و این مشکلات را دوست ندارم اما قرار نیست قبل از اینکه این مشکلات بروز کنند، آنها را حل کنیم. باید با مشکلات کنار آمد، آنها را ارزیابی و حل کرد تا بتوانیم برای بازی‌های بزرگتر آماده شویم.

لیورپول چند هفته‌ بسیار مهم در پیش‌رو دارد. آنها در هفته‌های آینده باید با تاتنهام و آرسنال بازی کنند که این دو نیز جزو مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می‌شوند. لیورپول در بازی رفت توانست چلسی را دو بر یک شکست بدهد و یکی از سه شکست فصل آبی‌های لندن را رقم بزند. آنها در بازی امشب در حالی به میدان می‌روند که به احتمال زیاد سادیو مانه، مهاجم سنگالی خود را در اختیار نخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.