تبریز- مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: گازرسانی به ۱۴۸ روستای استان با ۷ هزار و ۸۷۵ خانوار در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از گازرسانی به ۱۴۸ روستای آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی، ولی‌الله دینی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۱۴۸ روستای استان با ۷ هزار و ۸۷۵ خانوار و فاز اول خط انتقال ورزقان – اهر منشعب از خط صادراتی ارمنستان با مجموع اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با حضور مسؤولان استانی و کشوری به‌طور همزمان مورد بهره‌برداری و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۷ هزار خانوار با اعتباری بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال در دهه فجر آغاز می‌شود.

وی افزود: در این ایام خجسته پروژه فاز اول خط انتقال ۱۶ اینچ اهر – ورزقان منشعب از خط صادراتی ارمنستان به طول ۴۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ هزار میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

دینی با اشاره به مورد بهره‌برداری قرار گرفتن ساختمان اداری و امداد مکانیزه اداره گاز شهرستان اهر افزود: ساختمان اداری گاز اهر که در زلزله سال ۹۱ تخریب شده بود با اعتباری بالغ بر ۵۴ هزار میلیون ریال به متراژ ۳ هزار و ۳۷۰ مترمربع تجدید بنا شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص پروژه‌ها فعال و برنامه‌های در دست اقدام در سطح استان اظهارداشت: ۱۰۷ پروژه گازرسانی به شهرها و روستاها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال، ۲۳ پروژه عمرانی و ساختمانی با اعتباری معادل ۱۴۸ میلیارد ریال، ۱۰ پروژه گازرسانی به صنایع و محورهای صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال، ۳ پروژه خطوط انتقال و تغذیه با اعتباری بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال، گازرسانی به صنایع و محورهای صنعتی با اولویت ویژه برای جایگزینی گاز طبیعی به جای سایر سوخت‌های میان تقطیر، ایجاد و راه‌اندازی سیستم مکانیزه مانیتورینگ  مرکز امداد ۱۹۴ در سطح شهرستان‌های استان به‌منظور افزایش رضایتمندی مشترکان هم‌اکنون در سطح استان فعال است.

وی مجموع اعتبارات پروژه‌های در دست اجرا در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سطح استان را ۳۰۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد: با اجرایی کردن برنامه‌های هدف‌گذاری شده و پروژه‌های در دست اقدام به حول و قوه الهی سطح خانوار  تحت پوشش استان به رقمی بالغ بر ۹۸ درصد افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.