اراک- استاندار مرکزی بزرگترین هدف انقلاب کارآمدی دین برای اداره امور جامعه بود و دردنیایی که فضای دو قطبی داشت توانست تفکر آزاداندیشی را بسط دهد.

بزرگترین هدف انقلاب کارآمدی دین برای اداره امور جامعه بود

به گزارش قدس آنلاین محمود زمانی قمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی درسالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: گفتمان امام خمینی و اهداف متعالی انقلاب اسلامی در استقرار اخلاق پررنگ و باارزش است و می طلبد نخبگان، گروه های مرجع فکری، ادارات، بازاریان و دانشجویان در راستای گسترش این مهم بیش از پیش بکوشند و افراد بی اخلاق و تخریبگر را به حاشیه برانند.

وی گفت: امام عقیده داشت گفتمانی که آرای و نقش مردم را در حاکمیت کم رنگ می بیند در جریان اصیل انقلاب سهم و رنگی ندارد. زمانی قمی گفت: نرخ بیکاری بالای خمین زیبنده زادگاه امام راحل نیست و مسئولان باید تلاش کنند این نرخ تا یک سال آینده کاهش یابد.

امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: امام راحل برای کاشتن نهال انقلاب اسلامی مشقات زیادی را با زندان، تبعید و تهدید های متعدد متحمل شد اما امروز تفکر حکومتداری اسلامی وی پرچمدار آزادی خواهان جهان شده است.

سید علی حسینی افزود: امام خمینی(ره) دارای ویژگی منحصر به فردی بود که بهره مندی ازگفتمان ساده و روان و گره زدن اعتقادات دینی با موضوعات حکومتداری از جمله آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.