زن معتادی که با ترفندی خاص به طلافروشی‌های مشهد دستبرد می‌زد، به دام افتاد.

حیله‌گری زن معتاد برای دستبرد به طلافروشی‌ها

قدس آنلاین - فرمانده انتظامی مشهد درخصوص نحوه دستگیری این سارق جوان به خبرنگار ما گفت: مأموران دایره آگاهی کلانتری نجفی با دریافت گزارش سرقت از یک طلافروشی در حوزه استحفاظی خود، ضمن حضور در محل سرقت، به بررسی آثار و شواهد و سرنخ‌های به جا مانده از سارق پرداختند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: در نتیجه این بررسی‌ها مشخص شد زن جوانی که به بهانه خرید طلا به این طلافروشی مراجعه کرده، در فرصتی مناسب اقدام به کش روزنی طلا کرده و متواری شده است. در همین حال با توجه به سرنخ‌های موجود، عامل این سرقت حیله‌گرانه چهره‌زنی و شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال شناسایی هویت سارق که زن حدوداً 36 ساله‌ای می‌باشد، محل سکونت او نیز در محدوده بلوار سرافرازان مشهد شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

وی پس از انتقال به کلانتری ضمن اعتراف به سرقت از یک طلافروشی دیگر اظهار داشت که با تهیه زیورآلات بدلی شبیه به طلا به طلافروشی‌ها مراجعه کرده و به بهانه خرید، زیورآلات بدلی را با ترفندی خاص با طلای اصلی مشابه عوض می‌کرده و متواری می‌شده است.

به گفته سرهنگ بوستانی تحقیقات بیشتر از این زن جوان که به موادمخدر نیز اعتیاد دارد، به منظور کشف سایر جرایم و سرقت‌های انجام شده توسط وی در حال انجام است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.