رشتخوار - فرمانده سپاه رشتخوار گفت: شهدا معتبرترین پشتوانه حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عامل مهم شرف و بزرگی این نظام هستند.

شهدا پشتوانه حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ  پاسدارعلی یعقوبیان  در یاد واره شهدای روستای فاردق رشتخوار در جمع خانواده شهدا و مسئولان افزود: برگزاری یادواره شهدا بسیار ارزشمند و اثرگذار است و در این راه نباید از خانواده های شهدا و فرزندان این عزیزان غافل بود.

وی بیان کرد: عزت و منزلت جامعه ما به برکت این شهداست و بی تفاوتی نسبت به شهدا گناه و خطایی بزرگ و نابخشودنی است.

وی ادامه داد: شهداء با ایثار و از جان گذشتگی خود، اقتدار و عزت را برای جامعه ما به ارمغان آوردند و تقدیر از این عزیزان در واقع تقدیر از ایثار و فداکاری و شهادت است.سرهنگ یعقوبیان  اظهار کرد: شهدای با درک زمان خود و با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل و با روحیه ولایت پذیری محض توانستند اسطورهایی را خلق کنند که امروز ما سر تعظیم در برابر آنان فرود می آوریم.

فرمانده سپاه پاسداران رشتخوار  گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج جزو رمزهای بقا و صلابت و صدور نظام اسلامی به دنیا است و این شهیدان بودند که با اهداء خون خود موجب تثبیت نظام مقدس اسلامی شدند.

وی افزود: هدف بزرگ ما از برگزاری یادواره شهدا تجدید بیعت با شهدا، امام شهدا و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

سرهنگ یعقوبیان  با اشاره به پیشرفت های بزرگ علمی و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: همه این پیشرفتهای علمی و فناوری را مدیون خون شهدا هستیم چرا که آنها با ایثارگری و اهدا خون خود امنیت امروز را برای ما فراهم کردند تا در سایه تلاش و کوشش جوانان بسیجی به موفقیت برسیم.

در این مراسم رییس مجمع بسیجیان تربت حیدریه هم با گرامیداشت یا د و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر گفت: ارزش خون شهیدان با برگزاری این یادواره ها یادآور می شویم و به نسل جدید نشان می دهیم وبه رخ دنیاغیرت و بزرگی این بزرگ مردان رامی کشیم.

سرهنگ محمد هاشمی اظهار داشت :شهدا به خاطر یاری دین خدارفتند، از آنها بخواهیم ما را از گناه دورکنند و راه رسیدن به حسین زمانه که کسی نیست جز مهدی فاطمه(س) رابه مانشان دهد وما رادر زمره منتظران واقعی قرار دهند.

وی در ادامه سخناش  با تاکید بر حل مشکلات بیکاری،تورم و ایجاد اشتغال برای جوانان از سوی مسئولان خاطر نشان کرد: متاسفانه این همه مشکلات اعتیاد،طلاق وآسیب های اجتماعی موجود در جامعه ناشی از بیکاری  است که باید مسئولان برای این معضل اقدام کنند. وی خاطر نشان کرد:  امروز با لبیک به ندای رهبری و به کار گیری  اقتصاد مقاومتی  باید توان تولید داخلی را بالا برد. سرهنگ هاشمی هم با انتقاد ا ز برجام خاطر نشان کرد:تاثیرات برجام در جامعه قابل لمس نیست و در زندگی مردم هنوز تاثیری دیده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی، ایثار و روحیه شهادت طلبی ملت ایران، استقلال و خود اتکایی کشور و تکیه بر معنویت و حرکت بر اساس آموزه های اسلامی عوامل اصلی استمرار انقلاب اسلامی و پیروزی های ملت ایران هستند.

فرماندار رشتخوار هم در این مراسم گفت: شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند و امروز نظام اسلامی در میان همه ما به امانت گذاشته شده است.

خالقداد عرب  در این آئین با گرامی‌داشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدا گفت: ولایت پذیری و توصیه به اطاعت از ولایت فقیه مهمترین کلید واژه وصایای شهدای گلگون کفن ما بود که خود در زمان حیات به این مهم پایبند بوده و با گفتار و کردار خودجامعه را به این امر مهم فرا می خواندند

 عرب افزود:دشمنان نظام همچنان به دنبال تضعیف  کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها پرچمدار توحید هستند و ما وظیفه داریم از انقلاب و آرمان های امام و خلف صالح ایشان پشتیبانی کنیم.

 وی ادامه داد: مردم فهیم و انقلابی شهرستان  رشتخوار همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود در برنامه های دهه فجر به خصوص یوم الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.