اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان آمار تخلفات رانندگی در شهر اصفهان را نگران کننده دانست و گفت: جرایم رانندگی در شهر اصفهان به حدی زیاد است که فقط در دی ماه سال جاری ۹۳ هزار برگ جریمه صادر شده است.

آمار تخلفات رانندگی در شهر اصفهان نگران کننده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار آقاخانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: آمار بالای جرایم رانندگی حکایت از این دارد که هنوز در زمینه فرهنگسازی برای مباحث فرهنگی مشکلاتی وجود دارد و البته باید برای رفع آنها اقدام شود.

وی به ارایه آماری از عملکرد دی ماه پلیس استان اصفهان پرداخت و اظهارکرد: در دی ماه امسال با ۶ درصد کاهش سرقت، ۲۲ درصد کاهش سرقت عنف، ۱۷ درصد کاهش وقوع قتل، ۶۳ درصد کاهش تجاوز به عنف و در مجموع ۲۷ درصد کاهش در جرایم خشن رو به رو بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در دی ماه سال جاری گفت: طی ۱۰ماهه امسال ۳۲ تن انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.
وی ادامه داد: آمارها نشان می دهند نیروی انتظامی استان اصفهان در برخورد با معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر مصمم است و در این راه هیچ کوتاهی نداشته است.

سردار آقاخانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در دی ماه ۹۵، پلیس اصفهان افزایش ۳۹ درصدی کشفیات تجهیزات ماهواره ای و افزایش  ۱۰۲ درصدی کشف سلاح را در کارنامه عملکرد خود ثبت کرد.

وی با اشاره به افزایش۱۲ درصدی ارایه مشاوره و راهنمایی به مردم، گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۳۳ هزار و ۵۰۰  خدمت مشاوره ‌ای به مردم انجام دادیم و ۱۳ کلاس مشاوره برگزار کردیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اجرای حکم خبرنگار نجف آبادی در پی شکایت نیروی انتظامی گفت: پلیس تنها شاکی پرونده آن خبرنگار نبوده است.

وی تصریح کرد: پنج دستگاه از جمله نیروی انتظامی از خبرنگاری که بدون هیچ مجوز خبری اقدام به انتشار اخبار کذب کرده بود شاکی بودند.

سردار آقاخانی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، همه در مقابل قانون یکسان هستند.

سردار آقاخانی از تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اصفهان خبر داد.

وی افزود: پیش بینی می شود که جمعیت حاضر در پای صندوق های اخذ رای در این دوره با توجه به تهدیدات امنیتی بیرونی بسیار بیشتر از دوره های قبل باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس نیروی انتظامی استان آمادگی دارد تا برای برپایی انتخاباتی با آرامش و امنیت کامل همچون دوره های قبل تلاش کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.