۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 499464

اینجا می توانید بسته خبری قدس، حاشیه های دنیای سیاست و خبرهای گزیده را بخوانید.

حاشیه های دنیای سیاست

قدس آنلاین:

روایت علی مطهری درباره پدرش و هاشمی

جماران/ علی مطهری- نماینده تهران در مجلس- در مصاحبه ای می گوید: شهید مطهری معتقد بود، روحانیان پست اجرایی نگیرند، مگر به اضطرار و آقای هاشمی چندان این حرف را قبول نداشت. او می گفت امثال ما نرویم پست بگیریم و امثال داریوش فروهر پست بگیرند؟

لاریجانی: بگویند کجاست؟

ایسنا/ علی لاریجانی-رئیس مجلس- می گوید: این که آقای قالیباف می‌گوید در برخی موارد اختیار لازم را ندارند به ما بگویند این موارد کجاست؟

دردسری که همسر آفرید

عصرایران/ به نوشته نشریه  کنر آنشینه، "فرانسوا فیون"- نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه- در پی انتشار گزارش پرداخت حقوق غیرقانونی به همسرش- به عنوان مشاور پارلمانی - ، در دادستانی بازجویی شد.

"نه" هاشمی به یک تصمیم جنگی

ایسنا/ محسن رفیقدوست در مراسمی در مدرسه رفاه به خاطراتی از مسوولیت آیت‌الله هاشمی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آن زمان قرار شد ما یک ناو آمریکایی را به ته دریا بفرستیم و در حال ساخت وسیله‌ای برای آن بودیم. اما آقای هاشمی، ما را منع کرد.

بازداشت تهدید امنیتی در ویرجینیا !

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته آناتولی، مأموران فرودگاه ایالت ویرجینیا به دست کودک ۵ ساله ایرانی-امریکایی و اعضای خانواده‌اش دستبند زدند. این کودک در مریلند زاده شده است.

اسناد مهاجرتی ملانیا

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته ایندیپندنت، یک سناتور آمریکایی در پی دستور ضدمهاجرتی ترامپ، انتشار اسناد اقامت همسر ترامپ را خواستار شد. ملانیا زاده اسلوونی است و ۱۹۹۶ به آمریکا مهاجرت کرد.

معلمِ خصوصیِ ترامپ

فارس/ کمال خرازی- رئیس شورای راهبردی روابط خارجی- می گوید: شایسته است پوتین درباره روابط فرهنگی با جهان اسلام و گفت‌وگوی تمدن‌ها با ترامپ حرف بزند و برخی مسایل را به او بیاموزد.

واکنش دختر بوش

ایسنا/ به گزارش آسوشیتدپرس، جنا بوش- دختر جورج دبلیو بوش- در واکنش به ترامپ، بخشی از سخنرانی سال ۲۰۰۱ پدرش را در مرکز اسلامی واشنگتن بازنشر کرد که گفته بود: اسلام برابر با صلح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.