دومین روز هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایطی عصر پنجشنبه برگزار می شود که تیم های مشهدی باید سه امتیاز را برای خود کسب کنند.

درانتظارعقده گشایی مشهدی ها و روشن شدن دوباره موتور گلزنی انصاری

به گزارش قدس آنلاین آن طورکه ساسان انصاری پیش می رفت تصورمی شد که مهاجم فولاد درهمین هفته ها تعداد گل های زده اش ازعدد20هم تجاوزکند اما موتورگلزنی ساسان انصاری 5هفته است که خاموش شده واین بازیکن گلی برای فولادی ها به ثمرنرسانده است.

شاید اما ساسان دربازی عصرامروزمقابل مدافعان سست و پراشتباه سایپا که هفته پیش روی اشتباه مسلم داوران پدیده را مغلوب کرد، بتواند به روند گلزنی هایش ادامه دهد. شاید اگرساسان راه بیفتد فولاد هم راه بیفتد وشاید شاگردان رضا مهاجری هم ازلیگ بی رحم درس ها گرفته باشند وآن ها نیزدرجدال استقلال خوزستان کاری کنند غیرقابل تصور.

گرچه استقلال خوزستان درهفته های اخیراندکی رو به راه شده اما پدیده گاهی چنان با کیفیت بازی می کند که حتی پرسپولیس را هم تا آستانه شکست پیش می برد. مشکل تیم رضا مهاجری فقط نداشتن خودباوری واعتماد به نفس است وگرنه پدیده با این فوتبال پرطراوت و قابل تحسین باید جایی میان 5تیم بالای جدول داشت. دیگرتیم مشهدی نیز فردا میزبان گسترش فولاد است.

خدادادعزیزی ازوقتی سکان هدایت سیاه جامگان را دردست گرفته بردی نداشته است که درباخت های این تیم هم ردپایی ازداوران مشاهده می شود. گرچه خداداد عزیزی با این همه اعتباروشهرت پس ازآن بازی باید قدری سنجیده ترحرف می زد تا فضای ذهنی تیمش را مشوش نکند.

خداداد اگرقدری خویشتن داری کند بدون شک درفوتبال ایران به یک مربی قابل اتکا بدل خواهد شد. او وتیمش این هفته دیدنی خواهند بود چون کسی تردید ندارد که سیاه جامگان فردا برای 3امتیازخواهد جنگید. ازبازی های مهم امروزوفردا باید به تقابل پیکان وسپاهان هم اشاره داشت. این بازی ازیک جهت مهم است. اینکه ویسی مقابل یکی ازتیم هایی قرارمی گیرد که سابق سرمربی اش بود. پیکانی ها با برخورداری ازیک بازیکن افغانی به نام شایسته این روزها سخت جلب توجه می کنند.

احتمالا افغان های مقیم ایران امروزهمگی به حمایت ازپیکان خواهند رفت. به خصوص اینکه درآن نقطه تهران(شهرقدس یا همان قلعه حسن خان سابق) کم افغانی زندگی نمی کند. درنهایت باید به تقابل دونفت فوتبال ایران هم اشاره ای داشته باشیم. جایی که دایی و فیروزکریمی با هم تقابل خواهند داشت. این بازی درحقیقت دربی مربیان پرجنب وجوش است. مربیانی که لب خط لحظه ای روی پا بند نخواهند بود.

پنجشنبه 14 بهمن 95
پیکان تهران- فولاد مبارکه سپاهان  ساعت 15 ورزشگاه شهدای شهر قدس
رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – حسن ظهیری – علی صفایی – ناظر: خداداد افشاریان
استقلال خوزستان – پدیده خراسان ساعت 15:30 ورزشگاه غدیراهواز
حمید حاج ملک – تورج عیوض محمدی – حمید غمزه – رضا عادل – ناظر: علی خسروی
ذوب آهن اصفهان – صبای قم ساعت  17 ورزشگاه فولادشهر اصفهان
اشکان خورشیدی – علیرضا ایلدروم – علی اکبر عظیم پور – کوپال ناظمی – ناظر: حسین عسگری
سایپا تهران- فولاد خوزستان ساعت 15 ورزشگاه پاس قوامین تهران
علیرضا فغانی – سعید علی نژادیان – حسین طالقانی – محمدحسین ترابیان – ناظر: فریدون اصفهانیان
جمعه 15 بهمن 95
سیاه جامگان مشهد- گسترش فولاد تبریز ساعت 15 ورزشگاه ثامن مشهد
سیدمهدی سیدعلی – محمدرضا منصوری – مهدی عالیقدر – پیروز سیف الله پور – ناظر: مسعود مرادی
صنعت نفت آبادان- نفت تهران ساعت 17:15 ورزشگاه تختی آبادان
محمدرضا اکبریان – علی میرزابیگی – محسن سلطانی – محمدجواد رحیم زاده – ناظر: محمود رفیعی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.