سبزوار-بی توجهی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جوین در محور جغتای -سبزوار به هنگام بارش برف یکشنبه شب موجب گلایه بسیاری از رانندگان و مسافران گرفتار در برف شد.

راهداری «جوین» در خواب زمستانه

قدس آنلاین-سیداحمدحسینی:در همین رابطه عیدی یکی از رانندگان خطی جغتای- سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: متأسفانه در برف یکشنبه شب هیچگونه عملیات برف روبی در این محور صورت نگرفت و این موضوع باعث شد بسیاری از خودروها در برف گرفتارشوند.

وی به خروج تعداد زیادی وسایل نقلیه از جاده اشاره کرد وافزود: به علت اینکه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین اقدام به تیغ زنی و بازگشایی جاده نکرده بود، مسیر پنجاه کیلومتری را درعرض چهار ساعت با دلهره و ترس طی کردیم.

جغتایی، یکی دیگر از شهروندان گرفتار در برف یکشنبه شب گذشته نیزگفت: از چهار راه برغمد تا روستای ارگ که حوزه استحفاظی جوین است متأسفانه هیچگونه وسیله راهداری برای کمک به مسافران و مردم حتی عملیات برفروبی صورت نگرفته بود و بسیاری خودروها بخصوص وسایل نقلیه سنگین از جاده منحرف شده بودند.

 وی با انتقاد از وضع موجود افزود: از مسؤولان استان تقاضا داریم که برای وضع موجود محور در زمستان‌ها چاره اندیشی کنند.

فرماندار جغتای هم در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن ابراز تأسف از وضع پیش آمده برای شهروندان گفت: در لحظات اولیه بارش برف موضوع توجه به این محور را به مسؤولان شهرستان جوین اطلاع دادیم و خواستار رسیدگی شدیم و آن طور که به بنده اطلاع دادند نیروهای امدادی هلال احمر جوین مستقر شده بودند و اقدام به کمک به رانندگان و خودروهای گرفتار دربرف کرده بودند اما متأسفانه راهداری و حمل و نقل جاده ای جوین به وظیفه اصلی خود عمل نکرده است.

علی آبادی درادامه تنها راه حل مشکلات محور جغتای - برغمد سبزوار را واگذاری ونگهداری این محور در حوزه استحفاظی جوین به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جغتای دانست و افزود: این موضوع را بارها در دیدار مدیران استانی اعلام کرده‌ام.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.