نخست وزیر رژیم آل خلیفه که در بازداشت، شکنجه، تبعید و اعدام مردم انقلابی بحرین کارنامه سیاه و ننگینی از خود به یادگار گذاشته و هر روز نیز بر سیاهی آن اضافه می کند، با هدف تشدید ظلم و ستم علیه مردم بحرین مدعی شده است که "حکومت در ریشه کن کردن "تروریسم" مصمم است".

نخست وزیر بحرین: حکومت در ریشه کن کردن "تروریسم" مصمم است

به گزارش "قدس آنلاین"؛ خبرگزاری رسمی بحرین "بنا" به نقل از "خلیفه بن سلمان آل خلیفه" نخست وزیر این کشور گزارش داد: حکومت به منظور تامین ثبات و امنیت، به ریشه کن کردن -آنچه که وی تروریسم خواند- مصمم است. وی تهدید کرد: هرگونه تلاشی، مستقیم یا غیرمستقیم برای هدف قرار دادن امنیت، براساس قانون و عدالت مجازات خواهدشد.

خلیفه بن سلمان آل خلیفه عموی 82 ساله شاه بحرین از 45 سال پیش به این سو پست نخست وزیری این کشور را در اختیار داشته  است.

نخست وزیر آل خلیفه با درخواست از رسانه ها برای حمایت از حکومت در این باره، مدعی شد: بسیار مشتاقیم که رسانه ها در خدمت وحدت ملی، توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند نه اینکه مجرایی برای هدف قراردادن بافت اجتماعی و ترویج ایدئولوژی های افراطی باشند".

گفتنی است، مقام های رژیم بحرین، نیروهای انقلابی مخالف این رژیم را سازمانی تروریستی می داند. به ادعای آنها، بسیاری از فعالان و مخالفان رژیم آل خلیفه، تروریست هستند.

در مقابل، بسیاری از سازمانهای حقوق بشری، گروهای سیاسی ونیروهای انقلابی بر این باورند که رژیم آل خلیفه به طورسیستماتیک "تروریسم دولتی" را به بدترین شکل علیه مردم بحرین اعمال می کند.

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.