پادشاه اردن در مراسم سالانه دعای ملی در آمریکا، به عنوان نخستین رهبر جهان عرب با رئیس جمهوری جدید این کشور دیدار خواهد کرد.

عبدالله دوم امروز با ترامپ دیدار می کند

به گزارش "قدس آنلاین"، «عبدالله دوم»، پادشاه اردن که برای یک سفر کاری در آمریکا به سر می برد، شامگاه امروز (پنج شنبه) در مراسم سالانه دعای ملی که در شهر واشنگتن و با حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی برگزار می شود، با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود پادشاه اردن و رئیس جمهوری آمریکا در این دیدار مسائلی از قبیل همکاری دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، بحران سوریه و همچنین مسئله فلسطین و در راس آن تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت کشورش در سرزمین های اشغالی از شهر تل آویو، مرکز رژیم صهیونیستی به بیت المقدس اشغالی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

عبدالله دوم که دوشنبه گذشته راهی آمریکا شده و نخستین رهبر یک کشور عربی به شمار می آید که پس از روی کار آمدن ترامپ با وی دیدار می کند، طی سه روز گذشته نیز با «مایک پنس»، معاون رئیس جمهوری آمریکا، «جیمز ماتیس»، وزیر دفاع این کشور، سناتور «باب کورکر»، رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس سنا و شماری از اعضای کمیسیون های مختلف این مجلس دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.