قزوین - در سومین روز از دهه مبارک فجربا حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح شد.

حمایت و نگاه ویژه دولت به قشر مستضعف و نیازمند جامعه است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،سید سعید شاهرخی ظهرپنج شنبه در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ،اظهار کرد: یکی از ویژگی های انقلاب وحدت کلمه و یکپارچگی بود و همین عامل موجب تداوم و تقویت آن خواهد شد.

شاهرخی بیان داشت: دولت نگاه ویژه ای به قشر مستضعفین جامعه دارد و به همین منظور با توجه به تلاش های مستمر استاندارمحترم در پرداخت تسهیلات ویژه وام خود اشتغالی ، استان قزوین از رتبه سی ام کشور به رتبه ۸ کشوری ارتقا یافته است.

معاون سیاسی افزود: با تلاش های استاندار محترم سهم تسهیلات کمیته امداد از ۱۹.۵ میلیارد تومان به ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

شاهرخی به افتتاح صندوق قرض الحسنه کمیته امداد امام (ره) اشاره کرد واظهار داشت: این صندوق از صندوق های ارزشمندی است که می تواند مشکلات نیازمندان و مستضعفان را برطرف کرد و برای جوانان فرصت های شغلی را با اعطای تسهیلات  به وجود اورد.

دریافت سپرده قرض الحسنه عادی از خیرین با امکان عودت در زمان دلخواه،دریافت سپرده قرض الحسنه ویژه با امکان پرداخت وام به معرفی شدگان و... از اهم فعالیت های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.