رشت- امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه سستی بنیان خانواده در آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است، گفت: رها کردن فرزندان به حال خود معصیت‌آفرین است.

سستی خانواده در آسیب های اجتماعی تاثیر گذار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی ظهرامروز در نماز جمعه این شهر مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی را بی‌توجهی به آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: محبت افراطی نسبت به فرزندان خلاف دستورات اسلام ناب محمدی (ص) بوده و محیط‌های ناسالم بر تربیت نوجوانان و جوانان تاثیرگذار و رها کردن فرزندان به حال خود معصیت‌آفرین است.

وی خاطرنشان کرد: پدر و مادرها باید به فکر دین فرزندان خود باشند و یکی از مصیبت‌ها در جامعه معضل طلاق است و گاهی فرزند باید طعم تلخ نداری را بچشد تا برای زندگی آماده شود.

صدیق‌عربانی تقویت مبانی دینی خانواده‌ها را یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: تمام مشکلات انسان با پول برطرف نمی‌شود و برای حل گرفتاری‌ها باید به خداوند پناه ببریم.

وی با تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: حضرت زینب (س) قهرمان عاشورا بوده و الگویی بهتر از زینب (س) پس از حضرت زهرا (س) نداریم و حرفه پرستاری که به مناسبت ولادت باسعادت این بانوی بزرگ نامگذاری شده، بهترین شغل است.

خطیب موقت رشت به حادثه بحران برف در گیلان اشاره کرد و گفت: حادثه غیر مترقبه وارد گیلان شد و تمام دستگاه‌ها تلاش کردند اما مردم انتظار بیشتری دارند و قطع برق به دلیل فرسودگی سیم‌هاست و باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.