یزد- امام جمعه یزد گفت: اعتقاد به خدا، همراهی مردم و وحدت داشتن، سه رکن مهم برای حفظ انقلاب است.

وحدت و همدلی برای حفظ انقلاب مهم است

به گزارش قدس آنلاین،  امام جمعه یزد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار در خطبه‌های  نماز جمعه یزد اظهار داشت: زنان و دختران حضرت زینب(س) را به عنوان الگوی رفتاری خود قرار دهند و با الگو برداری از رفتارهای حضرت زینب(س) در راه رسیدن به خدا قدم بردارند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری  گفت: پرستاران در بیمارستان ها زحمات فراوانی می کشند و مراقبت‌ و پرستاری از بیماران را به بهترین شیوه انجام می دهند.

امام جمعه یزد گفت: زنان مسلمان در انقلاب اسلامی ایران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) فرزندان برومند خود را وقف انقلاب و اسلام کردند و در دفاع مقدس همپای مردان مبارزه می کردند و با حفظ دین و اعتقادات و حجاب خود همراه با انقلاب و دین بوده و هستند.

آیت‌الله ناصری اظهار داشت:  در جامعه امروز بعضی از زنان و دختران با بدحجابی خود جامعه را دچارتزلزل و گمراهی می کنند.

وی افزود: باید فرهنگ دینی و اسلامی را برای نسل جوان روشن ساخت تا مردان و زنان جامعه  متوجه اصالت انسانی و احکام الهی شوند و از رفتارهای ناشایست  بپرهیزند.

امام جمعه یزد گفت: زنان جامعه با ایمان به خدا، تعهد به دین و تربیت فرزندان صالح، نقش مهمی درسلامت زندگی و پایداری محبت بین زوجین ایفا می‌کند.

وی افزود: توسعه فرهنگی باعث ترویج ارزش‌های دینی و انسانی درانقلاب واسلام است و مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی باید ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب و اسلام ناب محمدی را در دستور کار خود قرار دهند.

آیت الله ناصری گفت: اعتقاد به خدا، همراهی مردم و وحدت داشتن، سه رکن مهم برای حفظ انقلاب است و اگر یکی از این سه مورد نباشد انقلاب صدمه می بیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اظهار داشت: از انقلاب و آرمان‌های آن  نباید غفلت کنیم، نگه‌داشتن این انقلاب از هر واجبی واجب‌تر است چون به سادگی به دست نیامده و برای رسیدن به آن سختی‌ها و دشواری های زیادی را تحمل کردیم و جوانان رشیدی در مسیر انقلاب به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.