خرم آباد- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در دیدار مدیر عامل و جمعی از کارکنان مخابرات استان لرستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت : اگر خواستار جامعه ای توسعه یافته و پیشرفته هستیم ،باید آموزش و پرورش امروز را حمایت و تقویت کنیم.

حمایت از دانش آموزان محروم و نیازمند در سایر ادارات نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، خدانظر دریکوند صبح شنبه در جلسه با مدیرعامل شرکت مخابرات، دستگاه تعلیم و تربیت را مهمترین منبع مولد منابع انسانی و محور فرهنگ سازی در جامعه برشمرد و افزود : اگر بخواهیم آینده جامعه را مطلوب و اثر بخش ببینیم باید آموزش و پرورش امروز را حمایت کنیم .

وی تاکید کرد : اگر می خواهیم افراد قانونمندی را تربیت کنیم که در مسیر توسعه گام بردارندو به آرمان های جامعه پایبند باشند ، ناگزیر هستیم که از آموزش و پرورش شروع کنیم .

دریکوند تعامل با سایر دستگاهها را از جمله ساست های راهبردی آموزش و پرورش برشمرد و تاکید کرد : آموزش و پرورش رسالت و مسئولیت های مختلفی دارد که باید با تعامل و همکاری با سایر دستگاهها به انجام آنها مبادرت کند .

وی تعامل را لازمه موفقیت کار دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود : سایر دستگاههاو نهادها هم برای دستیابی به اهداف خود نیازمند به تعامل و ارتباط سازنده با آموزش و پرورش هستند .

دریکوند در ادامه به پیشرفت فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی اشاره کردو افزود : روشهای نوین تدریس در مدارس و توسعه هوشمندسازی مدارس می طلبد تا با تعامل و همکاری با مخابرات زیر ساخت های لازم برای استفاده بهینه از این فناوری ها فراهم گردد .

وی در پایان سخنان خود خواستار حضور فعال تر مخابرات و سایر دستگاهها در فرهنگ سازی و حمایت از دانش آموزان نیازمند گردیدو افزود : بسیاری از دستگاهها در قالب فرهنگ سازی پیام های اختصاصی حوزه کاری خود از دانش آموزان محروم و نیازمند حمایت می کنند که ضرورت دارد این فرهنگ در سایر ادارات و دستگاهها هم تسری پیدا کند .

مهندس هومان محمودی مدیر عامل مخابرات لرستان هم نقش آموزش و پرورش را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و افزود : همه دستگاهها با آموزش و پرورش ارتباط داشته و به نوعی مدیون دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

وی افزود : آموزش و پرورش با وجود امکانات محدود خود اقدامات بسیار خوبی انجام داده و توفیقات زیادی را کسب کرده است .

وی به وجود استعدادهای بالقوه منابع انسانی در لرستان اشاره کرد و گفت : شرکت مخابرات آمادگی دارد تا باتوسعه زیر ساخت فیبر نوری در ادارات و مدارس ، واگذاری A.D.S.L به کارکنان به صورت اقساطی و انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش برای فرهنگ سازی پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن همراه و ثابت همکاری نماید.

محمودی به اقدامات دولتد در سطح کشور اشاره کرد و گفت : دولت به دنبال تحول و پیشرفت در کشور است و ضرورت دارد تا سایر دستگاهها هم با این نگاه کمک کنند تا مخابرات بتواند مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.