شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای احداث خانه پرستار، ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی، ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۲۵ میلیون تومان از طریق دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

منابع مالی ساخت خانه پرستار چهار محال و بختیاری تأمین شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی صبح شنبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: عمل یک پرستار کمتر از پزشک ماهر نیست زیرا آرامش پرستار به بیمار از درمان آن ارزشمندتر است.

وی افزود: مخاطبان پرستاران افراد آبرومند هستند که برای رفع درد با کرامت، انسانیت و دست نوازش بیماران را آرامش می‌دهند.

استاندار در ادامه با اشاره به احداث خانه پرستار در استان گفت: برای احداث  خانه پرستار، ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی، ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۲۵ میلیون تومان از طریق دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.

سلیمانی افزود: پس از گذشت سال‌ها بیمارستان مالخلیفه و کوهرنگ راه‌اندازی شد  و مشکلات بیمارستان بروجن مرتفع شد.

استاندار در ادامه به حدیث بهشت زیر پای مادران است، اشاره کرد و گفت: پرستاران نیز به دلیل مراقبت از بیماران لایق بهشت هستند.

وی در پایان گفت:در سال‌های اخیر مشکلات بسیاری از جمله خالی‌شدن خزانه دامن‌گیر کشور بود ولی با همکاری مساعدت دولت و نظام تمامی این مشکلات مرتفع شد.

شایان ذکر است:فریبا رستمی، معصومه نیک‌خواه، زهرا طاهری، معصومه رسولی، سهیلا کرمی، فروزان علیدوستی، پریسا رحیمی و علی اکبر صالح زاده به عنوان پرستار نمونه بیمارستان هاجر(س) شهرکرد و معصومه جمشیدی، پروین خیبری، مینا ابراهیمی، مریم قاسمی، لیلا موسویان، شهناز خواجعلی، فرزانه مختاری، صفیه صادقی، سوسن بزرگ‌نیا و رضا شریعتی از بیمارستان آیت‌الله کاشانی تجلیل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.