استاندار یزد گفت : کشورایران بدون آموزش و پرورش پویا و بالنده به پیشرفت دست پیدا نمی کند نگاه در آموزش و پرورش باید براساس رشد و پیشرفت باشد.

نگاه در آموزش و پرورش باید بر اساس رشد و پیشرفت باشد

به گزارش قد س آنلاین، سید محمد میرمحمدی پیش از ظهر شنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان استان اظهارد اشت: آگاه‌سازی نسل جدید از اهداف و ارزش‌های انقلاب از جمله موثرترین راهکارهای ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی است و جامعه فرهنگی در تمام عرصه‌های سیاسی،‌ اقتصادی،‌ فرهنگی و اجتماعی همراه دولت و ملت بوده و به همراه دیگر اقشارنقش آفرینی کرده است.

وی افزود: حمایت از آموزش و پرورش و رفع نیازهای فرهنگیان،‌ یکی از اولویت‌های جدی دولت است و هزینه برای آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت کشوراست .

استاندار تصریح کرد: فرهنگیان نقش بزرگی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران،تنها راه ارتباطی مردم کتاب‌ بود که در بعضی از موارد همه مردم به آن دسترسی نداشتند.

میرمحمد ی با اشاره به اینکه انقلاب و دستاوردهای آن متعلق به همه مردم ایران است، گفت: این ایام مربوط به مردم ایران است و دولت و مسئولان هم بخشی از همین مردم هستند و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار بندند.

وی خاطرنشان ساخت: تشکیل کارگروه بررسی مشلکات معلمان دراستان ضروری است وبا تشکیل این کارگره  می‌ توان مشکلات را به صورت دقیق‌تر بررسی کرد و در راستای رفع آن قدم برداشت.

میرمحمدی‌ با اشاره به برگزاری  انتخابات‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا با اختیاراتی که در اختیار دارند، نقش موثری در ارتباط با توسعه، ساماندهی، شرایط زیستی و مبلمان شهری دارند و به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند

وی در مورد مشکلات فضای آموزشی و همچنین عدم وجود تجهیزات کافی برای دروس فنی و حرفه‌ای گفت: استانداری آمادگی دارد در حد توان نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش اقدام کند.

میرمحمدی تصریح کرد: ایران اسلامی برای ایستادگی بیش از پیش در برابر توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب و گرفتن حق خود از کشورهایی نظیر آمریکا، به اتحاد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیاز دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.