بجنورد- با حضورمعاون سیاسی،اجتماعی وامنیتی استانداری خراسان شمالی ۱۱۱ پروژه و ۹ واحد تولیدی با اعتبار ۳۵ میلیارد و۷۸۰ میلیون تومان در شهرستان راز وجرگلان افتتاح شد.

۱۲۰ پروژه در راز وجرگلان افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمد تقی ایرانی در آئین افتتاح این پروژه ها در روستای داشلی قلعه شهرستان راز وجرگلان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امام خمینی (ره)، ایران وجغرافیا سیاسی آن راتغییر داد و انقلاب اسلامی بارهبری امام راحل نماد مبارزه با ظلم وستم  و استکبار و استعمار شد.
وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب استقلال سیاسی در کشور معنا نداشت افزود: امروز استقلال سیاسی با اسقرار جمهوری اسلامی وبا قانون اساسی که حق تعیین سرنوشت را به مردم واگذار کرده و حقوق ملت مورد تاکید قرار گرفته، محقق شده و همه مسئول هستیم و دارای حقوق شهروندی برگرفته از قانون اساسی و این استقلال و آزادی در تمام شئون در کشور حکم فرما است.
ایرانی ادامه داد: امروز در شرایطی جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنیم که انقلاب محکم تر از همیشه به راه خود ادامه می دهد و به برکت خون شهدا و پایمردی مردم، امنیت وآرامش در کشور حاکم است.
وی همچنین بیان کرد: دولت تدبیر وامید ضمن حفظ اقتدار نظام و منافع ملی، درمذاکرات هسته ای ازحق مسلم ایران دفاع کرد و نتیجه این شد که امروز چرخ تولید و اقصاد به حرکت درآمده و درتعامل با دنیا موجی از سرمایه گذاری خارجی روانه کشور شده است.
محمد تقی ایرانی افزود: ملت ایران با وحدت کلمه و زیر پرچم ولایت تمام عرصه ها و گذرگاه ها را طی کرده وبه اوج عظمت  و قدرت رسیده است.
وی موج سرمایه گذاری خارجی به کشور را  نمونه ای از دستاورد های برجام عنوان کرد و افزود: ۳۰ درصد مجوز این سرمایه گذاری ها سهم استان خراسان شمالی است.
ایرانی بیان کرد: تکمیل فاز یک پتروشیمی بجنورد با اعتبار هزار و۲۰۰ میلیارد تومان و فاز تکمیلی با اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان و توسعه آلومینا و افتتاح خط تولید شمش تا چند ماه آینده در سه فاز که فاز اول آن با پانصد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، همه اینها و دهها پروژه دیگر در استان از دستاورد های برجام است که تحریم ها را لغو و کشورها برای سرمایه گذاری در کشورمان را علاقه مند کرده است.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد:همه دستاورد های صورت گرفته از برکات حضور آگاهانه مردم در صحنه است که با انتخابات رقم خورده است.
محمد تقی ایرانی همچنین بیان کرد: راز وجرگلان یک مینیاتور خوش رنگ از اقوام است که با وحدت و یکدلی درکنار هم  زندگی می کنند و با همین وحدت و انسجام خدمات دولت تدبیر و امید به این شهرستان سرعت گرفته است.
وی افزود: تا چند سال پیش بسیاری از مدارس این منطقه خشتی و گلی بود که ۱۶ مدرسه با بیش از ۴۰ کلاس نوسازی و تحویل دانش آموزان شد و امروز با افتتاح گازرسانی به سه روستای دیگر مردم از نعمت گاز برخوردار شدند و همچنین گازرسانی به بخش غلامان کامل شد  .
وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۹۶ بخش جرگلان و تمام روستاهای بالای بیست خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند و این در کنار توسعه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راههای روستایی و...است که در دولت یازدهم انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.